• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Jojjo87
    Hundochkatt skrev 2020-03-04 14:00:30 följande:

Mitt tips är att ligga kvar i sängen så länge som möjligt. Har själv alltid gått upp och kissat direkt efter sex men de gångerna hag har blivit gravid låg jag kvar i sängen över natten efter att vi hade haft sex på kvällen. 

Försöker alltid ligga kvar oftast hela natten :) har alltid kissat direkt efter sex i vanliga fall men nu ligger jag kvar och kniper så det inte ska åka ut haha
  • ESemlan84

Jag är på äl+6 idag och har haft tron och modet uppe att det ska ta sig den här månaden men idag var det som att allt hopp blåste iväg. Inget speciellt har hänt, antar att det bara är en sån dag. Usch för den här väntan.

• Jojjo87
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-04 13:10:33 följande:

Jag börjar misstänka att något är skumt med CB. Jag fick ingen fast glad gubbe (Dvs ingen äl) men blev ändå gravid. Du får två fasta gubbar på rad...hm så mysko.

Jaja huvudsaken är att vi blir gravida :D

Ja precis, kör på så. Då har ni gjort ert bästa iaf :)

Det finns så sjukt många metoder så jag förstår osäkerheten och förvirringen :)

Kör du bara med CB? Har även stickor som jag kör med också bara för att va på den säkra sidan :)

När har du Bim? :)
  • Jojjo87
    ESemlan84 skrev 2020-03-04 17:36:15 följande:

Jag är på äl+6 idag och har haft tron och modet uppe att det ska ta sig den här månaden men idag var det som att allt hopp blåste iväg. Inget speciellt har hänt, antar att det bara är en sån dag. Usch för den här väntan.

Väntan är olidlig tycker jag och dagarna från äl till bim går för långsamt. Försöker alltid sysselsätta mig med så mkt som möjligt även om det handlar om att rensa/ städa garderoben och fixa med saker hemma.

Såhär på 9e försöker så kan jag konstatera att hemmet är otroligt organiserat haha
  • Undrandee
    ESemlan84 skrev 2020-03-04 17:31:42 följande:

Men det känns väl lite positivt? Ska du testa igen eller vänta?

Absolut! Vågar inte hoppas för mycket bara men dom senaste månaderna har mensen alltid kommit CD 29-30. Hoppas, hoppas!!

Beställt ett gäng tester till imorgon. Tänkte smygtesta då :)
  • Fnattilur

ÄL+8 idag. Tänkte testa med tidigt imorgon.. om jag vågar. Kommer inte tappa hoppet om det är blankt, men det naggas ju lite. Annars väntar jag till ÄL+11.

• Anonym (Swich)
    Jojjo87 skrev 2020-03-04 17:54:01 följande:

Kör du bara med CB? Har även stickor som jag kör med också bara för att va på den säkra sidan :)

När har du Bim? :)

Ja jag kör bara med cb. Har funderat på att köra dubbelt. Tar det sig inte den här månaden får jag göra det tror jag.

Jag vet inte riktigt, men tror (om jag har samma cykel som innan) att jag har BIM 19 mars

Du då?
  • Jojjo87
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-04 19:58:04 följande:

Ja jag kör bara med cb. Har funderat på att köra dubbelt. Tar det sig inte den här månaden får jag göra det tror jag.

Jag vet inte riktigt, men tror (om jag har samma cykel som innan) att jag har BIM 19 mars

Du då?

Då har vi bim samma dag :)

Håller tummarna för oss båda och alla andra också såklart:)
  • Anonym (Swich)
    Jojjo87 skrev 2020-03-04 20:19:19 följande:

Då har vi bim samma dag :)

Håller tummarna för oss båda och alla andra också såklart:)

Åh va spännande :) Håller tummarna jag med :) Vi får försöka veckan ut så hoppas jag att äl kommer. Har molvärk idag så äl kan vara på g :)
  • Undrandee

Ingen mens ännu här.

Igår fick jag rysligt mycket av dom där filmjölksaktiga flytningarna! Har aldrig haft sådär mycket av den sorten!

Ibland bränner det till i brösten och molvärken finns kvar. Inatt var det som om kroppen var stensäker på graviditet!

Håller hoppet uppe lite grann.

Svar på tråden BIM mars 2020