• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Kattattack
    Alchme skrev 2020-03-02 19:07:08 följande:

Grattis!!! Hur många dagar efter ägglossning? Har du haft några symtom? Så många frågor :)

Äl+9 idag. Har haft ont i brösten, lätt illamående till och från samt halsbränna. Plus att sambon tycker att jag har varit grinigare i humöret ????????
  • Mammaresan
    Kattattack skrev 2020-03-02 18:26:45 följande:

Är lite paff. Tog ett testa tidigt och det är 2 streck. Vet inte hur jag ska reagera ????

Åh men stort grattis till dig! :D
  • Freya18
    chipspåsen skrev 2020-03-02 18:46:39 följande:

Tjoho! Jag fick också positivt idag, första gången jag testar med ägglosningstester så tar med mig att även testa imorrn för att se om det släppt, tack för indirekt tips :)

Verkligen bra och testa tills man ser en tydlig skillnad på stickan, alltså svagare. En gång för länge sen hade jag superstarka test i hela tre dagar. Maken var helt slut efter den rundan. Haha ;)
  • Freya18
    Jojjo87 skrev 2020-03-02 19:26:33 följande:

Slutade du med Bisolvon när du fick positivt på äl?

Har också provat den här månaden och jag vet inte om jag inbillar mig men känner skillnad på flytningarna nu innan äl så jag hoppas det funkar :)

Första gången jag testar mef Bisolvon och har läst till mig att man kan ta det även när stickan har blivit negativ igen. Så kör nog med en omgång till imorgon. Tar 2 ggr per dag, 5ml.
  • Ringingrid

Hejhopp! Hoppar in här nu jag, BIM 11 mars. Har ett födelsedagsfirande i helgen, 7'e, borde man vara "sjuk" då kanske och skippa't? Fast om jag testar då med testa tidigt + morgonurin och får neg borde det väl vara rätt lugnt att ta något glas eller vad tror ni? Vill inte väcka misstankar hehe

• Fnattilur
    Ringingrid skrev 2020-03-03 05:07:29 följande:

Hejhopp! Hoppar in här nu jag, BIM 11 mars. Har ett födelsedagsfirande i helgen, 7'e, borde man vara "sjuk" då kanske och skippa't? Fast om jag testar då med testa tidigt + morgonurin och får neg borde det väl vara rätt lugnt att ta något glas eller vad tror ni? Vill inte väcka misstankar hehe

Jag hade inte druckit, för OM det är något, vilket du inte vet säkert innan mensen kommer, är det så onödigt. Alkohol kan tydligen ge skador redan veckan före plusset/BIM. Jag hade inte tagit den risken. Jag har precis förklarat för min mamma att jag inte vill dricka nåt kommande vecka när vi ska till fjällen, har BIM 12:e. "Äru på smällen, höhö!" sa hon. Svårt med bortförklaringar utan att väcka misstankar. Men jag tror att jag lyckades. Jag ljög iaf inte helt, för jag har ju inte plussat (än). ;)
  • Undrandee

Känns som om mensen är påväg. BIM imorgon. :/

Ställer in mig på det värsta, men kommer bli så besviken ändå när den dyker upp.

*suck*

• Hae90

Tog ett digitalt idag, ?inte gravid? , kan vara för tidigt men tror tyvärr inte det blivit något denna månaden..

• ESemlan84
    Undrandee skrev 2020-03-03 11:02:07 följande:

Känns som om mensen är påväg. BIM imorgon. :/

Ställer in mig på det värsta, men kommer bli så besviken ändå när den dyker upp.

*suck*

Vad tråkigt, deppa ett tag och sedan blir det nya tag nästa omgång.

Har du tagit något test?
  • ESemlan84
    Hae90 skrev 2020-03-03 12:03:51 följande:

Tog ett digitalt idag, ?inte gravid? , kan vara för tidigt men tror tyvärr inte det blivit något denna månaden..

Usch vad trist! Vilken dag efter äl är du på? Var det ett testa tidigt eller vanligt?
Svar på tråden BIM mars 2020