• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Fnattilur
    Undrandee skrev 2020-03-05 07:08:51 följande:

Ingen mens ännu här.

Igår fick jag rysligt mycket av dom där filmjölksaktiga flytningarna! Har aldrig haft sådär mycket av den sorten!

Ibland bränner det till i brösten och molvärken finns kvar. Inatt var det som om kroppen var stensäker på graviditet!

Håller hoppet uppe lite grann.

Vad spännande! Jag brukar vara torr när det är dags för mens. Vilken dag efter ÄL är du på? :)

Jag är på ÄL+9 men väntar med test till lördag. Har inga tydliga symtom.
  • Hae90

Enligt min app så ska jag ha BIM idag. Tog test som var negativt så det är bara att vänta på mensen nu.. :/

• Anonym (Swich)
    Hae90 skrev 2020-03-05 07:43:26 följande:

Enligt min app så ska jag ha BIM idag. Tog test som var negativt så det är bara att vänta på mensen nu.. :/

Trist :( Har du regelbundna cykler?
  • Anonym (Swich)

CD 15 idag och gubben på CB testet blinkar glatt vidare, 6:e dagen idag.

Någon fast gubbe verkar inte vilja dyka upp. Men jag fortsätter testa veckan ut.

Vi sexar på varannan dag så får vi se vad som händer.

Men liiite stirrig över att jag inte får fast gubbe är jag nog allt ;)

• JARB
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-05 08:20:05 följande:

Någon fast gubbe verkar inte vilja dyka upp. Men jag fortsätter testa veckan ut.

Jag hade blinkande gubbe i 7 dagar innan jag fick fast gubbe :) så fortsätt att testa det kommer nog vilken dag som helst.
  • Jojjo87
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-05 08:20:05 följande:

Tror inte vi har likadana CB test. Aldrig varit med om blinkande gubbe, jag har den rosa som ska visa dom två mest fertilitet dagarna så misstänker att du har den andra som är lila.

Hoppas du får fast gubbe idag :)
  • Undrandee
    Fnattilur skrev 2020-03-05 07:16:43 följande:

Vad spännande! Jag brukar vara torr när det är dags för mens. Vilken dag efter ÄL är du på? :)

Jag är på ÄL+9 men väntar med test till lördag. Har inga tydliga symtom.

Jag blir oxå alltid snustorr, var därför jag reagerade. :)

Idag är det ÄL+10. Det börjar närma sig testande!
  • Undrandee

Ska tillägga att koffein smakar inte lika gott längre. Brukar få avsmak när jsg varit gravid, spännande!

• Anonym (Swich)
    JARB skrev 2020-03-05 08:42:15 följande:

Jag hade blinkande gubbe i 7 dagar innan jag fick fast gubbe :) så fortsätt att testa det kommer nog vilken dag som helst.

Jag brukar få tidigare äl när jag har fått fast gubbe. Det här är sent. Men jag fortsätter testa. Äl verkar flytta sig från månad till månad
  • Anonym (Swich)
    Jojjo87 skrev 2020-03-05 08:51:38 följande:

Tror inte vi har likadana CB test. Aldrig varit med om blinkande gubbe, jag har den rosa som ska visa dom två mest fertilitet dagarna så misstänker att du har den andra som är lila.

Hoppas du får fast gubbe idag :)

Jag har den lila :) Ska visa de fyra mest fertila dagarna. Men jag är redan uppe på 6 dagar då den säger att jag är fertil. Men jag har inte nått Max än.

Jag testade imorse så bara blinkande idag också.
Svar på tråden BIM mars 2020