• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Fnattilur

Testade tidigt idag, ÄL+10. Tvärblankt! Testar om ett par dar igen. Men är bara 2:a försöket, dock så trist med negativa tester. Är lite bekymrad över den tydliga värken jag hade igår, att det ska vara något som är fel.

• Anonym (Barnlängtan)

Nu kom mensen???? kan konstatera att bisolvonmetoden inte heller var någon mirakelkur. Nu tar vi en paus i april för att orka psykiskt med å fortsätta kämpa.

Lycka till alla som fortfarande har chansen.

• Namaste84
    Fnattilur skrev 2020-03-06 06:02:56 följande:

Testade tidigt idag, ÄL+10. Tvärblankt! Testar om ett par dar igen. Men är bara 2:a försöket, dock så trist med negativa tester. Är lite bekymrad över den tydliga värken jag hade igår, att det ska vara något som är fel.

Vi ger oss inte! Jag tror jag ev väntar med att testa några dagar, söndag eller måndag. BIM kan lika väl vara torsdag eller fredag för mig.
    Kram!
  • Fnattilur
    Namaste84 skrev 2020-03-06 08:00:05 följande:

Vi ger oss inte! Jag tror jag ev väntar med att testa några dagar, söndag eller måndag. BIM kan lika väl vara torsdag eller fredag för mig.

Kram!

Nä, det är ju inte kört förrän mensen kommer. Men det är fasiken bättre att hålla sig lite och testa senare.. hur mycket man än tror att NU har det tagit sig! Då kanske symtomen också hunnit lagt sig lite och förväntningarna är nere på normal nivå. Kram!
  • Anonym (Marie)

Har BIM idag,men inga tecken på mens, negativt på BIM-4 och testade igår men inte med morgonurin det var också negativt.

• Namaste84
    Fnattilur skrev 2020-03-06 08:26:51 följande:
    Nä, det är ju inte kört förrän mensen kommer. Men det är fasiken bättre att hålla sig lite och testa senare.. hur mycket man än tror att NU har det tagit sig! Då kanske symtomen också hunnit lagt sig lite och förväntningarna är nere på normal nivå. Kram!
    Jag håller med, och idag nojar jag över att molvärk etc inte känns lika mycket, det var riktigt mycket i måndags/tisdags mest på kvällstid men nu känne rjag knapt något, blir tokig! Hur känner du dag?
  • Hae90
    Anonym (Marie) skrev 2020-03-06 08:59:35 följande:

Har BIM idag,men inga tecken på mens, negativt på BIM-4 och testade igår men inte med morgonurin det var också negativt.

Samma här igår... och inget tecken på någon mens heller. Känner mig svullen och uppblåst men inget annat just nu. Frustrerande!
  • Hae90
    Anonym (Marie) skrev 2020-03-06 08:59:35 följande:

Samma här igår... och inget tecken på någon mens heller. Känner mig svullen och uppblåst men inget annat just nu. Frustrerande!
  • Anonym (Marie)
    Hae90 skrev 2020-03-06 09:25:23 följande:
    Spännande! Är också väldigt uppblåst i magen, har ingen aptit senaste 4 dagar. Har inte så stor hopp att jag är gravid,mitt första försök, vilken är det för dig? 
  • Linkan97

Hej! Jag har BIM nu på söndag 8 mars. Testade negativt nu imorse, med både RFSU testa tidigt och Abblo testa tidigt... Men min bröst har nästan dubblat i strl, bröstvårtorna läcker lite grann och vårtgårdarna är "svullna". Har haft molande värk (som mensvärk) i ca två veckor, har även varit olidligt trött och mått illa. Kan det vara så att jag inbillar mig alla dessa symptom? Eller kan det fortfarande vara förtidigt för att testa? Så tacksam för alla svar ??

Svar på tråden BIM mars 2020