• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Namaste84

Ja sedan det hände igår så känner jag mig som en stoppad korv???? Det känns som en tyngd vid livmodern, och det molar och spänner. Kissade på en sticka imorse men inget. Är nog för tidigt min BIM kan ju lika väl vara torsdag eller fredag. Tror jag känner igen känslan sen sist jag var gravid men är sjukt nervös att jag inbillar mig. Ska på yoga snart behöver slappna av lite. När har du BIM sa du?

=80267046][quote-nick]Fnattilur skrev 2020-03-07 07:38:20 följande:[/quote-nick]Vad intressant! Hoppas att det är ett tecken! :) Här är det mest troligt UVI jag känt, så dricker vatten och tranbärsjuice för fullt. Är mkt bättre idag, inte den där obehagliga känslan, bara lite lätt molande. Vet inte om jag kommer testa igen eller om jag väntar in BIM. Har inte tappat hoppet, men har inga symtom som jag kan koppla till ett plus så då är det inte lika motiverat att testa. ;) Har du känt något mer sedan du skrev det här?[/quote]

• JARB
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-07 07:28:48 följande:

Fast gubbe idag på cd 17 av 28, äntligen dök den upp :)

Nu kör vi :D

Vad härligt, äntligen :)
  • Jojjo87
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-07 07:28:48 följande:

Fast gubbe idag på cd 17 av 28, äntligen dök den upp :)

Nu kör vi :D

Åh jag håller tummarna för er :)
  • Anonym (Swich)
    JARB skrev 2020-03-07 09:57:33 följande:

Vad härligt, äntligen :)

Ja äntligen :D Blinkande gubbar i 7 dagar, men så den 8:e så slutade den blinka :)
  • Anonym (Swich)
    Jojjo87 skrev 2020-03-07 10:07:13 följande:

Åh jag håller tummarna för er :)

Tack! Nu börjar den intensiva perioden och sen den långa väntan. Men det är ju som mest spännande nu :)
  • JARB
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-07 10:09:25 följande:

Ja äntligen :D Blinkande gubbar i 7 dagar, men så den 8:e så slutade den blinka :)

Hade precis likadant :) vart överlycklig när fast gubben kom
  • Tigu
    Anonym (Shb) skrev 2020-03-07 11:51:59 följande:
    FL har problem med bilder just nu så det går ej att ladda upp bilderna, eller dem syns inte.. :( 
  • Undrandee

CD 33, 11 dagar efter ÄL & ingen mens, tog nytt grav.test imorse = negativt!

Tisdag är det ÄL+14, känns kört.

Fattar inte vart mensen är, den har aldrig varit sen mer än 1 dag (sen 4 dar nu).

• Fnattilur
    Namaste84 skrev 2020-03-07 09:54:09 följande:

Ja sedan det hände igår så känner jag mig som en stoppad korv???? Det känns som en tyngd vid livmodern, och det molar och spänner. Kissade på en sticka imorse men inget. Är nog för tidigt min BIM kan ju lika väl vara torsdag eller fredag. Tror jag känner igen känslan sen sist jag var gravid men är sjukt nervös att jag inbillar mig. Ska på yoga snart behöver slappna av lite. När har du BIM sa du?

Ja det är inte lätt! Var bergsäker på att jag var gravid i december, hade en massa symtom, men troligen hade jag ingen ÄL och hormonerna gick bananas. Min mens var 5 dagar sen också.

Jag har BIM på torsdag. :)
Svar på tråden BIM mars 2020