• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • EllieB
    JZäta skrev 2020-03-09 15:39:30 följande:

Hoppas Verkligen inte vi inbillar oss. Men de är ju tyvärr så enkelt och så vanligt. Men de känns i kroppen som om de är något.

Har hon 17/3 ???? vill bara testa nu...

Samma här!! Har redan smugtestat men va ju såklart inget..
  • Anonym (På't igen)
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-09 14:30:53 följande:
    Då kan du testa med eftermiddagsurin också för det har gått så många dagar.
    Perfekt! :D Jag var till Apoteket och köpte ett tvåpack med vanliga CB-gravtest, ska testa senare ikväll för jag har inte kissat sedan kl 11 så det blir nästan samma koncentration då som ett morgonurin.
  • JZäta
    EllieB skrev 2020-03-09 15:59:16 följande:

Hehe jag är sugen på att testa tidigt om 1-2 dagar.. men vet inte ????
  • JZäta

• JZäta

• Anonym (Swich)
    Anonym (På't igen) skrev 2020-03-09 16:13:48 följande:

Perfekt! :D Jag var till Apoteket och köpte ett tvåpack med vanliga CB-gravtest, ska testa senare ikväll för jag har inte kissat sedan kl 11 så det blir nästan samma koncentration då som ett morgonurin.

Väntar med spänning på resultatet :)
  • Anonym (Marie)

Nån som kan bolla tankar lite med mig, annars kommer jag bli galen snart :(. Är på BIm+2 ,negativ test, kom lite rosa på pappret idag , vanligtvis brukar jag ha jättekraftiga mens. Mår illa då och då. Vet inte om jag inbildar mig nu eller är det ens möjligt och vara gravid men nuvarande grav tester? som är 99%, har provat RFSU sticken i morse, och clearblue (inte digital) igår imorse.

• Anonym (På't igen)
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-09 14:30:53 följande:
    Då kan du testa med eftermiddagsurin också för det har gått så många dagar.
    Förresten, för att vara tydlig, jag har under de senaste tio dagarna använt RFSU:s stickor (4 tillfällen) och det var negativt så sent som imorse, det är därför jag vill testa ett digitalt test, de sägs vara mer pålitliga. Verkar som många har problem med just RFSU:s tester?
  • Fnattilur
    Anonym (Marie) skrev 2020-03-09 16:48:50 följande:

Nån som kan bolla tankar lite med mig, annars kommer jag bli galen snart :(. Är på BIm+2 ,negativ test, kom lite rosa på pappret idag , vanligtvis brukar jag ha jättekraftiga mens. Mår illa då och då. Vet inte om jag inbildar mig nu eller är det ens möjligt och vara gravid men nuvarande grav tester? som är 99%, har provat RFSU sticken i morse, och clearblue (inte digital) igår imorse.

Om illamåendet beror på hcg så borde det visa sig på test nu. Annars finns det ju de som plussar sent.
  • Fnattilur

Är på ÄL+13, har BIM på torsdag. Testade negativt på ÄL+10 med tidigt test. Har inte testat nåt mer och har inga symtom. Fick UVI som visade sig som molvärk i torsdags,som ökade/minskade som mensvärk men kändes annorlunda, som sedan övergick i mer konstant värk och obehag. Andra dagen med antibiotika nu, ännu inge bättre. Någon här som har erfarenhet av UVI och när det brukar ge sig?

Är på semester med föräldrar och svärmor, perfekt tajming och en bra ursäkt för att inte dricka alkohol iaf. :D

Svar på tråden BIM mars 2020