• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Freya18
    Melanes skrev 2020-03-08 22:07:24 följande:

Det är verkligen psykiskt påfrestande... kunde inte hålla mig från att testa idag men fick bara ett streck på vanliga RFSU. Har BIM den 13/3 så vet inte varför jag testar så tidigt med vanliga stickor. Vill så gärna ha ett plus <3

Jag är supersugen på att köpa ett test från Apoteket, men på ÄL+6 är det helt onödigt. Jag vet att det kommer vara helt blankt. Är så himla nyfiken denna gång för jag har en molande känsla i livmodern som jag har haft varje dag sen ägglossning. Brukar känna lite det ena och det andra, men nu är det så konstant och tydligt. Funderar på om Bisolvonet är orsaken. Har dock inte tagit det sen flera dagar.

Jäklar vad mycket pengar man har lagt ut på tester. Och oftast börjar man testa alldeles för tidigt. Men sen är det ju så kul att analysera också. :)
  • EllieB

Har bim den 17/3, redan tagit ett test som såklart va neg. Man vill testa hela tiden..

Har ni några symptom ni med bim runt samma tid? Jag tycker att jag mår illa till och från, men är säkert inbillning pga att man vill så mkt. Onda bröst, som knölar. Men så kan de va inför mens också.. Mycket flytningar och gasig mage.

• Anonym (På't igen)

Snabb fråga, på inrådan från en vän tänker jag nu frångå RFUS:s stickor och testa CB digitalt. Jag har ju redan klämt ur mig morgonurinet som ni förstår, kan man testa med dagurin? De är ju rätt dyra så man vill inte slösa dem, samtidigt vill jag inte vänta en dag till på att få något svar :s

• Anonym (Swich)
    Anonym (På't igen) skrev 2020-03-09 12:12:35 följande:

Snabb fråga, på inrådan från en vän tänker jag nu frångå RFUS:s stickor och testa CB digitalt. Jag har ju redan klämt ur mig morgonurinet som ni förstår, kan man testa med dagurin? De är ju rätt dyra så man vill inte slösa dem, samtidigt vill jag inte vänta en dag till på att få något svar :s

När hade du äl?
  • JZäta
    EllieB skrev 2020-03-09 12:02:59 följande:

Har bim den 17/3, redan tagit ett test som såklart va neg. Man vill testa hela tiden..

Har ni några symptom ni med bim runt samma tid? Jag tycker att jag mår illa till och från, men är säkert inbillning pga att man vill så mkt. Onda bröst, som knölar. Men så kan de va inför mens också.. Mycket flytningar och gasig mage.

Jag har molvärk till och från. Idag fick ja ont i brösten. Bara kom från ingenstanns.. spännde jätte mycke och blev ömma.
  • Anonym (På't igen)
    Anonym (Swich) skrev 2020-03-09 12:25:00 följande:
    När hade du äl?
    Ingen aning! Jag använder CB:s tester för det, fick maxutslag redan en vecka in i cykeln. Har läst att det inte alls är säkert man har äl bara för man får utslag... Hade däremot känningar i magen dag 16-17 i cykeln, så kanske det kom då. Senare än så var det iaf inte. Så då är jag ca en vecka sen nu antar jag.
  • Scrootie

Alltså, snälla, vill nån hjälpa mig med det här? Vad händer med mina äglossningstest? Trodde ju först att jag hade äl där efter positiv test cd 16, sen jättestegring cd19, men testen därefter är ändå 'jättestarka' även om de inte är positiva???

• Anonym (Swich)
    Anonym (På't igen) skrev 2020-03-09 13:04:27 följande:

Ingen aning! Jag använder CB:s tester för det, fick maxutslag redan en vecka in i cykeln. Har läst att det inte alls är säkert man har äl bara för man får utslag... Hade däremot känningar i magen dag 16-17 i cykeln, så kanske det kom då. Senare än så var det iaf inte. Så då är jag ca en vecka sen nu antar jag.

Då kan du testa med eftermiddagsurin också för det har gått så många dagar.
  • EllieB
    JZäta skrev 2020-03-09 12:29:10 följande:

Jag har molvärk till och från. Idag fick ja ont i brösten. Bara kom från ingenstanns.. spännde jätte mycke och blev ömma.

Har också lite molvärk.. hoppas det är grav symptom och att vi inte inbillar oss. Ja brukar va ganska duktig på att inbilla mig, varit skenis flera gånger. När har du bim?
  • JZäta
    EllieB skrev 2020-03-09 15:31:19 följande:

Har också lite molvärk.. hoppas det är grav symptom och att vi inte inbillar oss. Ja brukar va ganska duktig på att inbilla mig, varit skenis flera gånger. När har du bim?

Hoppas Verkligen inte vi inbillar oss. Men de är ju tyvärr så enkelt och så vanligt. Men de känns i kroppen som om de är något.

Har hon 17/3 ???? vill bara testa nu...
Svar på tråden BIM mars 2020