Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Majja92 28/5, 28 år. Första barnet
Acge 6/6, 28 år. Första barnet
Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet
Fick tidigare ägglossning än väntat, men jag är gärna kvar här ändå :) Har idag fått två svaga plus så hoppas innerligt att det är starkare imorgon och det är ett litet pyre där inne <3
Bestämde mig för att testa imorse, BIM+2. Kunde inte bli mer tydligt!?? CB early detection visade innan uppsägningstiden ens hunnit gå ut.
CD40 idag ... mensvärk men ingen mens i sikte. Ömma bröstvårtor, större bröst. Temperaturen växlar lite, men ligger lite lite högre än vanligt. Vågar inte ta ett gravtest, för är så säker på att det är negativt. Förbaskade pcos som ställer till det så mycket! Kan inte bara mensen komma så att vi kan börja om, liksom??
Jag fick utslag på ÄL testet i söndags på morgonen och hade ÄL värk på kvällen sen (fast vet inte om jag har värk innan, under eller efter ägget släpper). Tycker det är så svårt att veta när jag verkligen är mest fertil. Vi hade sex i lördags, söndags och igår. Borde vi ha det idag också eller är fertila fönstret förbi? Kan ju ha det ändå men maken kommer hem sent så då får jag ligga vaken till 00 haha..
5e dagen med positiva äl test...
hur är det ens möjligt?!
hur är det ens möjligt?!
Jag fick utslag på ÄL testet i söndags på morgonen och hade ÄL värk på kvällen sen (fast vet inte om jag har värk innan, under eller efter ägget släpper). Tycker det är så svårt att veta när jag verkligen är mest fertil. Vi hade sex i lördags, söndags och igår. Borde vi ha det idag också eller är fertila fönstret förbi? Kan ju ha det ändå men maken kommer hem sent så då får jag ligga vaken till 00 haha..
Är det cb eller stickorna som ger dig positivt?
hur är det ens möjligt?!
Det är jätteskumt, var så för mig också (5 dagar) för några månader sedan. Tänkte att ägget kanske försökte släppa men inte lyckades, dock blev jag gravid samma månad. Så det går.