• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • 33villbligravid

Vaknade med ont i magen och mens ... två dagar tidigt dessutom men helt i linje med mina ÄL-känningar. Fan också, men skönt att pinan denna månad är över!

Hoppas blir plus för er som ännu väntar!!

• acge

Bestämde mig för att testa imorse, BIM+2. Kunde inte bli mer tydligt!?? CB early detection visade innan uppsägningstiden ens hunnit gå ut.

• Aammi

Stort grattis!

Testade imorse men fortfarande heeelt negativt. BIM +2 men mina cykler är lite oregelbundna.

33villbligravid vi får väl börja sikta in oss på juli månad!

• Undrandee

Ni som plussat, hur aktiva har ni varit vid er äl? Alltså hur många dagar innan förväntad äl hade ni sex?

Grattis till er som plussat!

• gisse
    acge skrev 2020-06-09 07:09:44 följande:

Bestämde mig för att testa imorse, BIM+2. Kunde inte bli mer tydligt!?? CB early detection visade innan uppsägningstiden ens hunnit gå ut.

Grattis :)
  • Apoapo

Grattis!!
  • acge

Tack så jättemycket för alla gratulationer. Känns helt overkligt :D. Nu kommer nästa nervösa och jobbiga del - att vänta ut de återstående 8v av trimester 1 :O. Hänger dock kvar i den här tråden juni ut för vill ju vara med när ni andra får era pluss!

• Scrootie
    acge skrev 2020-06-09 08:29:20 följande:

Tack så jättemycket för alla gratulationer. Känns helt overkligt :D. Nu kommer nästa nervösa och jobbiga del - att vänta ut de återstående 8v av trimester 1 :O. Hänger dock kvar i den här tråden juni ut för vill ju vara med när ni andra får era pluss!

Jättestort grattis!!
  • 33villbligravid

Oj! Stort grattis!!! Äntligen lite goda nyheter här i tråden!

Svar på tråden Bim juni 2020