Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Vaknade med ont i magen och mens ... två dagar tidigt dessutom men helt i linje med mina ÄL-känningar. Fan också, men skönt att pinan denna månad är över!
Hoppas blir plus för er som ännu väntar!!
Bestämde mig för att testa imorse, BIM+2. Kunde inte bli mer tydligt!?? CB early detection visade innan uppsägningstiden ens hunnit gå ut.
Stort grattis!
Testade imorse men fortfarande heeelt negativt. BIM +2 men mina cykler är lite oregelbundna.
33villbligravid vi får väl börja sikta in oss på juli månad!
Ni som plussat, hur aktiva har ni varit vid er äl? Alltså hur många dagar innan förväntad äl hade ni sex?
Grattis till er som plussat!
Bestämde mig för att testa imorse, BIM+2. Kunde inte bli mer tydligt!?? CB early detection visade innan uppsägningstiden ens hunnit gå ut.
Grattis acge!!
Tack så jättemycket för alla gratulationer. Känns helt overkligt :D. Nu kommer nästa nervösa och jobbiga del - att vänta ut de återstående 8v av trimester 1 :O. Hänger dock kvar i den här tråden juni ut för vill ju vara med när ni andra får era pluss!
Tack så jättemycket för alla gratulationer. Känns helt overkligt :D. Nu kommer nästa nervösa och jobbiga del - att vänta ut de återstående 8v av trimester 1 :O. Hänger dock kvar i den här tråden juni ut för vill ju vara med när ni andra får era pluss!
Oj! Stort grattis!!! Äntligen lite goda nyheter här i tråden!