• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Trio2021
    Saso85 skrev 2020-06-09 18:33:23 följande:

Kan detta vara positivt eller vad tror ni? Väääldigt svagt men man kan se ett streck...eller ser jag i syne. Osäkert när jag hade äl men ska ha min mens om 7-8 dagar

Jag ser också något!! :D så spännande!!
  • Saso85
    Trio2021 skrev 2020-06-09 18:55:39 följande:

Jag ser också något!! :D så spännande!!

Nu är det ännu tydligare :O

• Anonym (sol)
    Saso85 skrev 2020-06-09 19:13:27 följande:
    Nu är det ännu tydligare :O

Gud vad kul, grattis!!
  • Carro9194
    Anonym (Mia) skrev 2020-06-09 17:38:22 följande:

Jag har bim nu på fredag, testat svagt positivt idag så hoppas!

Stort grattis!!

Har du haft några symtom? Typ molvärk osv? :)
  • Undrandee
    milor skrev 2020-06-09 18:52:47 följande:

Jag brukar få så när ägget fösöker släppa men inte riktigt gör det. Har missat äl flera gånger pga det. Jag har slutat testa och istället går jag på flytningar och fortsätter ha sex tills tempen höjs.

Tempade imorse efter ett litet uppehåll och då låg den lågt tycker jag, 36, 38. Annars ligger jag oftast på mellan 36,7-37

ägglossningsflytningar har jag inga att gå efter, det enda jag ksn känna är värk, men svårt att gå på det känner jag. Tror inte det blir något mer sexande för oss denna äl tyvärr, min man är helt ointrrsserad och trött nu efter en vecka med varannan dag jämfört med 1 gång i veckan som vi har annars, då vi kommer nog att missa chansen nu om ägget släpper senare än vi trodde.
  • Saso85
    Anonym (sol) skrev 2020-06-09 19:29:47 följande:

Gud vad kul, grattis!!

Tack! hoppas bara att det går vägen
  • Anonym (Barnlängtan)

Jag skulle ha äl nu på torsdag men började ta tester redan i söndags. Idag visar den fullt utslag och jag känner verkligen att det händer något. Känns som att det vibrerar där äggstockarna sitter.

Jag har inte känt så tidigare, utan bara haft ont. Någon mer som känt som att det vibrerar?

Vi hade sex i lördags och två ggr i söndags. Får försöka få till det ikväll med.

• Vemvetintejag

Någon som är kring äl+7? Hur har ni det med symtom?

Jag känner absolut ingenting... så tråkigt, men hoppas ju ändå!

• Maramba
    Vemvetintejag skrev 2020-06-09 21:59:59 följande:

Jag är på ÄL+8. Känner absolut inget heller. Förra månaden spände och drog det i livmodern till och från, men inget alls nu. Eventuellt märker jag av mer flytningar än vanligt men det är kanske bara inbillning för jag letar symptom.

Tog faktiskt ett test imorse. Helt blankt. Kommer ta ett nytt imorgonbitti om jag känner mig själv rätt :P

Tänker du testa ngt innan bim?
  • Trio2021
    Vemvetintejag skrev 2020-06-09 21:59:59 följande:

Jag är på exakt äl+7 idag! Jag har ont i magen, varje dag till och från en ÄL! Men det är det enda! Jag testade idag bara för skojs skull, superduper blankt såklart! Måste sluta testa för tidigt, men man kan ju inte låta bli.. ska ta ett på lördag iallafall tänkte jag!
Svar på tråden Bim juni 2020