Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Jag är på ÄL+8. Känner absolut inget heller. Förra månaden spände och drog det i livmodern till och från, men inget alls nu. Eventuellt märker jag av mer flytningar än vanligt men det är kanske bara inbillning för jag letar symptom.
Tog faktiskt ett test imorse. Helt blankt. Kommer ta ett nytt imorgonbitti om jag känner mig själv rätt :P
Tänker du testa ngt innan bim?
Jag är på exakt äl+7 idag! Jag har ont i magen, varje dag till och från en ÄL! Men det är det enda! Jag testade idag bara för skojs skull, superduper blankt såklart! Måste sluta testa för tidigt, men man kan ju inte låta bli.. ska ta ett på lördag iallafall tänkte jag!
Hoppar in här, första försöket med första barnet denna månad. Vi bestämde oss för att sätta igång dagen innan förväntad ÄL så har kanske prickat in rätt.
Har inte testat ÄL men använder app för att följa cykeln, tänker kanske använda äl tester nästa månad för att vara säker på att pricka rätt.
Har bim på fredag 12/6 och håller på att bli tokig? Haha trodde inte att jag skulle bli så uppslukad av det här men kan inte tänka på något annat.
Känner att jag måste skriva av mig då jag saknar någon att bolla med.
Någon annan som har samma bim? Har ni några symptom?
Kul att vi är på samma! Jag var nära på att testa idag men väntar till helgen. Har du barn sen innan? Hade du värk i magen innan du plussade då också?
Ja så spännande! Åh förstår det! Tänkte också prova ett testa tidigt igen på lördag morgon, för ska iväg på festligheter sen och hade gärna velat veta om det går :D vilket test har du?
Ja jag har två sedan innan, en 7 åring och en 1,5! Vill säga att jag minns hur det kändes men nej jag minns ingenting hur det kändes sist! Och du ?
Hoppar in här, första försöket med första barnet denna månad. Vi bestämde oss för att sätta igång dagen innan förväntad ÄL så har kanske prickat in rätt.
Har inte testat ÄL men använder app för att följa cykeln, tänker kanske använda äl tester nästa månad för att vara säker på att pricka rätt.
Har bim på fredag 12/6 och håller på att bli tokig? Haha trodde inte att jag skulle bli så uppslukad av det här men kan inte tänka på något annat.
En fundering, tror ni att alla som ser svaga streck/får positivt på typ äl+9, 10, 11, testar med tidiga test? Jag testade med vanligt test igår på bim-4 och fick negativt så tänkte att det är kört men kom på att alla som ser tidigt kanske har tidiga test. Vad tror ni? :)
Okej. Jag har lagt om lite tester från dom senaste dagarna. Tempen ligger på exakt samma siffror idag som igår 36,38. Är väldigt lågt då jag brukar ligga mellan 36,7-37 när jag testat innan.
Men om jag hade peak i tisdags natt, hade jag bra chanser av sex den 7e, och var det för sent av sexet vi hade inatt?