Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Jo, jag har också varit fram och frussen vartannat vilket är ganska ovanligt för mig. Har haft lite molvärk och ont i ländryggen. Inbillar mig lite illamående ibland men precis som du skriver så är det i stora hela liknande symptom som en "vanlig" månad innan mens också. :)
Vet inte om jag bara ska vänta in mensen eller testa? Känns som att det är lätt att hamna i ett "test-träsk" och inte kunna sluta?
Jag försöker också att intala mig att inte testa innan BIM, men håller helt med om att dagarna går långsamt.
Hoppas vi får plussa i helgen! :)
Tack! Det är testa tidigt. Jag har ett gäng billiga stickor och tar nog ett nytt imorgon :)
Spännande! Håller tummarna för dig! Jag ska ta på fredag... föreställer mig verkligen att det ska vara negativt bara för att bli så lite besviken som möjligt.
Jo, jag har också varit fram och frussen vartannat vilket är ganska ovanligt för mig. Har haft lite molvärk och ont i ländryggen. Inbillar mig lite illamående ibland men precis som du skriver så är det i stora hela liknande symptom som en "vanlig" månad innan mens också. :)
Vet inte om jag bara ska vänta in mensen eller testa? Känns som att det är lätt att hamna i ett "test-träsk" och inte kunna sluta?
Jag tog ett testa tidigt nu ändå, min sambo tyckte jag skulle göra det. Superduperblankt. Visste ju det men ändå trist!
Tråkigt! Hur många dagar efter ägglossning är du?
Samma här, är oftast rätt frusen av mig men nu... det är liksom inte som när man är vanligt varm heller, utan det liksom sitter i "köttet" haha. Kan inte förklara bättre. Har du likadant? Jag har till och med vaknat på nätterna av att jag är så varm, inifrån! Men ja, annars är det mest vanliga pms-symptom...
Testa du, jag vågar inte. Jag tänkte avvakta till bim, dvs imorgon, och kanske nån dag efter det också eftersom min mens inte alltid är exakt på dagen.
Är på +8 idag bim -6 typ?