Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Känns omöjligt att vara gravid, är på CD 26 idag och brukar alltid gå positiva äl test sent i cykeln (runt dag 18--19) oftast. Tempen ligger lågt dessutom för att vara jag. 36,38 både igår och idag.
Känns omöjligt att vara gravid, är på CD 26 idag och brukar alltid gå positiva äl test sent i cykeln (runt dag 18--19) oftast. Tempen ligger lågt dessutom för att vara jag. 36,38 både igår och idag.
Då kom mensen idag. Hoppar över i juli-tråden, hoppas att det blir många fina plus här i tråden resten av juni!
Jag tänker om du kanske haft ÄL mycket tidigare än vanligt, så att du missat med testerna och att nu ger dem utslag för HCG? Men du hade tagit ett test va, så det kunde uteslutas?
Haft metallsmak i munnen igår och idag, någon mer?
Jag funderar på att testa nästa fredag om inte mensen dykt upp innan dess. Om jag lyckas hålla mig så länge. :)
Kul... nu har jag börjat tänka på PCO också. Ringde gyn igen nyss och oturligt nog svarade samma bm som förra gången som bemötte mig kallt och avvisande.
Jaha, antingen är allt bra och jag blir gravid eller så har jag PCO och kommer ha skit svårt att bli gravid efter samtalet med henne... men några sådana undersökningar gör inte gyn på mitt sjukhus heller som grädde på moset!
Här hoppar jag gärna med :)
jag är lite osäker på när jag har bim, men runt den 16:de skulle jag tro. Jag slutade med minipiller för ett par månader sen så mensen har inte blivit regelbunden tror jag.
Vi är en sådär modern familj med varannan vecka barn och så en dotter har vi tillsammans.
Grattis till er som redan fått plus ?
Någon som har bim ungefär samtidigt? :) vad har ni för symtom? Jag har som mensvärk och är illamående från och till. Får väl vänta och se, tanken är att jag ska se om det dyker upp någon mens om jag klarar av att vänta så länge. Men imorgon blir huset fullt med barn och på fredag börjar sommarlovet och inser att det blir svårt att testa i smyg när dom är här. :)
Ja, alltså det låter ju knepigt att du haft positivt så länge på ÄL. Men är det någon särskild anledning till att du inte vill göra ett gravtest? Då kan du iallafall utesluta det och kanske ta kontakt med en gyn och se vad dem tror det kan bero på. Det är bara vissa test som ger utslag på HCG på ÄL test. När har du bim?
Kom på en sak. Borde inte rfsu's äl test visa positivt också vid graviditet eller PCOS?
Fick det här nyss