• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Anonym (Barnlängtan)

Här är min stegring. Vi har myst 6e,7e,9e,10e och idag. Så vi har iaf gjort vad vi kan. Nu väntar 2 jobbiga veckor med väntande.

Någon mer med bim runt 25/6?
  • annikandy
    Anonym (Längtarefterfamilhj) skrev 2020-06-11 14:38:14 följande:

Har också bim 16/6! Ömma bröst, lite illamående men de kan lika gärna vara inbillningar. Tog ett testa tidigt imorse, negativt... :(

Spännande med någon som har samma bim. Har du några barn sen innan?

Jag har känt metallsmak i munnen igår och idag, spännande

Jag hoppas på att det va så att testet togs för tidigt. Har du planerat när du ska ta nästa test?
    ¤Familjen är mitt allt¤
  • Lillahjärtat2020
    Undrandee skrev 2020-06-11 18:43:06 följande:

Kom på en sak. Borde inte rfsu's äl test visa positivt också vid graviditet eller PCOS?

Fick det här nyss

Tycker du ska testa att ta ett gravtest när du haft så många dagar med positivt :)
  • Scrootie
    Lillahjärtat2020 skrev 2020-06-11 22:11:44 följande:

Tycker du ska testa att ta ett gravtest när du haft så många dagar med positivt :)

Ja men har sett att den hamnade i kategorin 'svårt att få barn'
  • Scrootie

Efter tidigt missfall förra månaden och en eeeevighetslång väntan på ny ägglossning är jag idag på äl+6. Igår hade jag så galet mycket molvärk, samma idag men lite lindrigare. Vet inte vad detta är, känns inte riktigt som molvärken vid mens, utan faktiskt mer som molvärken jag hade förra månaden när jag var gravid. Men det är ju inte rimligt att känna så här tidigt!

Så gissar på att det blir en tidig mens den här månaden...

• Lillahjärtat2020
    Scrootie skrev 2020-06-11 22:12:37 följande:

Ja men har sett att den hamnade i kategorin 'svårt att få barn'

Jo jag vet men jag också läst om personer som har varit gravida när de haft positiva ÄL-test flera dagar i rad, tycker då det kan vara värt att ta ett gravtest bara för att kunna släppa den tanken ????
  • Scrootie
    Lillahjärtat2020 skrev 2020-06-11 22:40:55 följande:

Frågetecken skulle vara en smiley :)

Haha oj förlåt, sett att det måste ha blivit något tokigt för mitt inlägg till dig var egentligen menat till kommentaren över som undrade om en Bim-juli grupp :D
  • milor
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2020-06-11 21:15:04 följande:

Här är min stegring. Vi har myst 6e,7e,9e,10e och idag. Så vi har iaf gjort vad vi kan. Nu väntar 2 jobbiga veckor med väntande.

Någon mer med bim runt 25/6?

Jag! Vi myste också 6e, 7e, 9e och 11e, fick positivt äl-test den 10e. BIM blir 24/6.
Svar på tråden Bim juni 2020