Jag tror att vårt land kommer vara mycket fattigare om 25 år. Vår valuta kommer att fortsätta tappa i värde och om 25 år kommer vi bara ha råd att semestra i Bulgarien. Våra invandrare från utvecklingsländer kommer till slut att komma i arbete, men i låglöneyrken, vilket gör att den skatt som de betalar inte räcker för att bidra till välfärden i samhället.
Eftersom många inte lär sig svenska kommer vi inte få ett sammanhållet Sverige utan många grupperingar i landet. Muslimerna, som om 25 år är en väldigt stor del av samhällets kommer kräva mycket mer inflytande i politiken och kommer att kräva anpassningar till sin religion, man kommer inte längre tex kunna kräva att flickor och pojkar har gymnastik tillsammans.
Vi kommer aldrig komma med i Nato eftersom vi bryr oss mer om terrorister från Kurdistan än vårt eget land, Vi kommer leva i ständig skräck för Ryssland och Kina.
Skräcken för våra kriminella gäng kommer vara ännu högre, om 25 år så har de utvecklats till regelrätt maffia. De kommer att ha infiltrerat både politiken, domstolar och myndigheter. Korruptionen kommer att vara utbredd.
Jag hoppas mina barn kommer att flytta till Danmark eller Norge där de kan leva ett gott liv under Natos beskydd.