Hej, jag hoppar också in i tråden! Bf 23 december, på ÄL+14, den 14 april. så är i vecka 6 nu. ☺️ Mitt första barn och har en MA i bagaget från november förra året. Fick komplikationer och blödde till januari men vi blev gravida igen efter 2 försök. Fick också råder av min läkare efter vi förlorade barnet att ta 14 olika vitaminer och äta rött kött varje dag 😅 samt sluta äta socker och gluten. (tror inte en svensk läkare hade sagt så hahha) men efter det så gick det fort! Och vi är så glada ☺️ hade också gärna velat komma in i Facebook-gruppen!
jag är nervös och lite orolig men försöker mest tänka att de inte är så mycket jag kan göra ändå mer än att bara ta det lugnt, och att risken att få två missfall på raken är väldigt liten.
har typ inga symptom förutom humörsvängningar, lite molvärk och trötthet!
Bor inte i Sverige men har tänkt föda där. Så ska bli spännande att se hur vården skiljer sig åt. När Vi var på första samtal så fick vi stödstrumpor och dem ska testa för typ hur många vitaminer och värden som helst, dem kollar också automatiskt för antikroppar mot toxiplasma vilket dem inte gjorde i Sverige vad jag förstått?