• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Boombabymamman skrev 2011-11-30 22:40:22 följande:
    Om det är mig du menar, så ja, här är jag!
    Jag tittar till er lite ibland. Men jag tror inte att jag ger mig på IVF-svängen igen. Det verkar kanske som att ge upp lite lätt, efter bara ett försök, jag vet att ni är många som gjort massor.
    Men för mig känns det skönast att försöka acceptera det som är. Jag har alltid avskytt ovisshet. Och så har jag ett barn.
    Den tanke som ger mest tröst är "jaha, jag ville ha två barn, men det blev ett, shit happens."

Men vem vet, om några månader kanske jag tänker annorlunda. 
    Det har jag full respekt för!!
  • Zinfandel

Välkommen missBoring! Du tillhör nog de yngsta här ;) Läs gärna bakåt i tråden, här finns all info du behöver!

• Zinfandel

Slemmis: bland de yngsta skrev jag ;) vi har några som är under 35 oxå men de flesta är över 40!

• Zinfandel

Pp vi håller tummarna för de 2!!

Maraki: man ska nog aldrig jämföra graviditeter för mycket, det varierar så mycket. En del har knappt några känningar alls under hela graviditeten och för de flesta är inte ens de egna graviditeterna likadana.

• Zinfandel

pp: nej vad ledsamt Gråter Så fruktansvärt frustrerande. Vad berodde det på, trodde de?

Maraki: nu har ju ÄL-sprutan definitivt gått ur kroppen så då är ett plus bra, även om det är svagt Skrattande 

Maryhe: Jag fattar nog inte riktigt, tinar ni flera ägg på en gång, eller..? Hur många har du i frysen, för det är väl frysta ägg och inte färska denna gång..? Du har inte fått sömnproblem? Många får det av kortison första dagarna. 

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?