• myran6801

Kalimro, jag imponeras av din styrka att kämpa för att få hjälp. Det är inte klokt att man ska behöva strida för varje steg framåt mot målet.

Ni kloka härinne hur länge brukar korta behandlingen ta? Jag o mannen försöker få ihop våra kalendrar så att vi kan göra behandlingen i DK. Inte helt lätt med jobb, konferenser osv. Inte klokt egentligen men tyvärr är det så livet ter sig.

Har lite smått panik över att tiden bara tickar på o jag blir äldre var dag som går.

• myran6801

Ni är alla fantastiska! Tack för allas svar Känns fint att ha ert stöd och hjälp.
    Kan bara instämma, Kalimero du är otrolig, så mycket driv och kämparglöd. Du inspirerar verkligen.
    Nu ska vi försöka synka våra kalendrar med min mens så att vi kan få till ett försök i DK innan man blivit ännu mer lastgammal

• myran6801

Skytten, dem lilla valk du får räcker! Du kommer inte att sticka i ngt annat än skinn. Det kommer att gå hur bra som helst ska du se! Lycka till!

• myran6801

Syskon nu, tycker absolut det ligger något i det du säger. Har hört om en annan tjej som precis som din kompis blev smittad av sin pojkvän. Tycker det är konstigt att aldrig någon läkare tagit upp detta med mig som haft så många återkommande uvi:er-

• myran6801

Kalimero, jag fick dålig hy när jag tog pergotime. Ska bli spännande att prova Inofolic när den kommer.

Hälsn M

• myran6801

Kalimero, härligt att du på g igen och att allt ser fint ut. Skönt oxå att Gyn var lite trevligare denna gång Jag håller tummarna för dig hårt hårt!

Jag tror jag flyttar t Italien jag oxå! Så evigt trött på att få höra att jag e gammal o mina ägg är dåliga. Tänk om man kunde få lite peppning istället, för det skulle verkligen behövas ibland när orken tryter. Tack och lov att det finns så mkt fina tjejer här på FL, om inte ni funnits hade jag nog gett upp för länge sedan.

På måndag ska jag ringa samarbetsläkaren som CFC har o boka en tid för en vanlig gynundersökning o sedan gå igenom behandlingsplanen jag gått från Danmark. Är så jäkla stressad att tiden går o jag bara blir äldre. Känns frustrerande minst sagt.

Kram till er alla

• myran6801

Är det hos distansgyn du går nu Kalimero? Vem är din distansgyn? Om det inte tar sig (vilket jag såklart hoppas på) för dig denna gång, blir det Ivf i DK då? Kanske i sånt fall det blir nästan samtidigt för oss i sånt fall.

Kram

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?