• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Maryhe skrev 2011-08-31 15:35:58 följande:
    Tillbaka från undersökningarna i Turin och idag fick jag hela undersökningsprotokellet med mig (sista dagen). I dag hade jag fortfarande 24 ägg: 1 st 13mm, 2st 14mm,1 st 15mm, 2 st 16mm, 4 st 17mm, 9st 18mm, 2 st 19mm och 3st 20mm.  livmoderlemhinnan var 10,8 mm. I kväll ska jag ta 150ie meropur klockan 20, cetrotide klockan 23 och i natt klockan 01 ska jag ta ovitrelle. Sambon ska lämna sperma klockan 8.45 på fredag morgon och jag ska vara där klockan 12 för äggplock klockan 13. Nu börjar det bli nervöst... Och rejält svullen om magen är jag.
    Wow, vilken höna du är och vilken ungdom!!!! Imponerande!!! Hälften vore nog för mig!!!! Lycka tll nu och ÄP kommer gå galant. Kram kram
  • myran6801

Maryhe, oj oj är du överstimulerad! Men fantastiskt att de har så bra koll på dig. Sköt om dig nu! Kram

• myran6801

Maryhe, men kära du vad jobbigt med ond fot. Hoppas det blir bättre tills imorgon! Skönt dock ös känns lite bättre. Kram

• myran6801

Jag fick oxå mens tidigt o tanken har slagit mig om jag kommer att komma i klimakteriet tidigt. Men det var ju skönt att höra Zin att så inte behöver vara fallet. Men tyvärr verkar jag ha dålig äggreserv tyvärr. Kram vänner

• myran6801

Rutiden är en pärs! Jag tycker det är värsta delen i hela Ivf-processen. Man pendlar mellan hopp o förtvivlan. Kram

• myran6801

Syskon nu - lycka till på ET idag!

Maryhe - tänker på dig och skickar kramar och önskar lycka till på ÄP idag!!!!!

Till alla andra, hoppas ni har en fin fredag! Kram

• myran6801
    callimero skrev 2011-09-02 10:25:55 följande:
    Tack, det går lite bättre nu. Hoppas det håller i sig. Har börjat sova nästan hela nätter nu, bara en sån sak.

CFC anser vi borde testa IVF med donator och även om det är hopplöst små chanser vill jag nog det för att se hur mina ägg beter sig med pigga simmare.
    Hej vännen, vad skönt att du mår lite bättre nu! Tycker det låter som en bra idé att testa IVF med donator, give it a chance!!!!! Tar du fortfarande Inofolic? Jag tar den utan plus varje dag (har glömt ngn enstaka dag) sedan ÄL.

Ego, har legat lite lågt med IVF eftersom jag bet sönder en tand och orkade inte med annat än att ta hand om det kände jag. Men jag hoppas IVF blir av snart för tiden går och man blir ju inte yngre.

Sköt om dig! Kram
  • myran6801
    Fjällsippan skrev 2011-09-02 10:51:41 följande:
    Stor kram till dig också, kalimero! Jag tycker verkligen att ni ska testa IVF med donator! 
    myran6801 skrev 2011-09-02 10:38:34 följande:
    Hej vännen, vad skönt att du mår lite bättre nu! Tycker det låter som en bra idé att testa IVF med donator, give it a chance!!!!! Tar du fortfarande Inofolic? Jag tar den utan plus varje dag (har glömt ngn enstaka dag) sedan ÄL.

Ego, har legat lite lågt med IVF eftersom jag bet sönder en tand och orkade inte med annat än att ta hand om det kände jag. Men jag hoppas IVF blir av snart för tiden går och man blir ju inte yngre.

Sköt om dig! Kram
    Jag tar Inofolic (inte plus) som du sedan 4-5 dagar tillbaka. Men skulle man börja vid ÄL? Jag började mitt i folllikelfasen. Nåväl; tycker att jag blir mer hungrig på mat (inte sött), vilket är bra för mig som behöver gå upp i vikt. Känner du något?

Krya på dig med tanden! 
    Spännande att du oxå tar Inofolic! Tror inte heller det spelar någon roll när man börjar. Jag tyckte mig känna lite aktivitet i äggstockarna innan ÄL nu senast, men jag vet inte om det är inbillning. Det skulle vara intressant att göra ett VUL och se om det var fler ägg än vanligt på G. Kram
  • myran6801
    callimero skrev 2011-09-02 10:51:49 följande:
    Jag tar bägge sorters Inofolic varje dag. Har haft konstig blödning i ca en vecka nu, men tror ej det beror på Inofolic.

Usch för tandproblem, jag bet också av en i början av sommaren. Ska dit igen nu på måndag, hoppas det inte är något mer att åtgärda. Det svider både i plånbok och kropp. Biter sönder tänder och käke i sömnen jag med.

Kanske vi får följas åt i höst och vi kör på CFC?
    Det vore toppenkul om vi kunde följas åt på CFC!!!!! Glad
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?