IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Zin, tror tyvärr du har rätt i att de vill inte vi ska förstöra deras statistik!
Turild, grattiskramar!!!!!! Njut nu av lyckan!!! Så fint att dottern ska få äran!!!!
Zin, tror tyvärr du har rätt i att de vill inte vi ska förstöra deras statistik!
Turild, grattiskramar!!!!!! Njut nu av lyckan!!! Så fint att dottern ska få äran!!!!
Skytten, vilken pärs du varit med om idag! Stackars dig. Men grattis till fin skörd o nu ska du ta hand om dig ordentligt o krama på mannen. Stor bamsekram till dig!
Enya, blir så glad för din skull att du fått 3 finisar tillbaka. Grattis till ruvstatus! Nu är det din tur!!! Kram kram
Kalimero, tänker på dig o hoppas du har det ok trots allt jobbigt i relationen.
Maryhe, din känsla är helt normal o precis som ngn annan skrev så är det tecken på aktivitet.
Skytten, du ska se att allt gått bra. Cvl har aldrig ringt till mig utan jag har suttit som på nålar o väntat tills jag inte orkade vänta längre o ringde. Särskilt den gången det bara var ett ägg höll jag på att krevera. Imorgon blir du ruvare!
Kram alla
Skytten, lycka till idag! Tänker på dig. Kram
Kattenizze, grattis till en av varje!!! Min pappa och hans syster är tvillingar, numer pigga 78-åringar. Du ska se att din graviditet kommer gå fin fint. Kram
Skytten, grattis till fint resultat o ruvstatus. Härligt att 3 fina i frysen också. Har själv aldrig fått ngt till frysen så efter varje misslyckande har det bara varit att börja om fr ruta ett. Sköt om dig! Kram
34an, jag kan förstå att du önskar ett tredje barn och tycker absolut att du skall fortsätta kämpa! Varje persons önskan är individuell, tror visst önskan efter nr 2 eller nr 3 kan vara lika stark som den önskan vi som inget barn har känner efter nr 1. Men samtidigt så tror jag kanske vår sorg är lite större efter varje försök som misslyckas för vi har ju inget att trösta oss med. Självklart är du hjärtligt välkommen hit till oss och som sagt du har ju massor av erfarenhet att dela med dig av. Det är en underbar tråd och jag har oxå hoppat in här sent.
Vad spännande att du skall få göra Japanmetoden på CFC! Undrar vad Svend grundar det beslutet på? Vår nästa IVF blir också på CFC eftersom jag har uppnått den förhatliga åldern 43 som klinikerna här hemma skyr som pesten . Tyvärr har jag råkat ut för att en av mina kindtänder spruckit (pga duktig flickasyndromet, en som biter som en galning på nätterna......) och väntar nu på att få reda på hur detta ska behandlas. Därför sköt jag på IVF denna månad. Är jätte glad om vi kan utbyta erfarenheter om CFC här !!!!
Stor kram Myran
Skytten, samma för mig en helt frisk tand som jag bitit så illa att jag antagligen måste dra ut. Tyvärr är det nr 3 bakifrån så det kan synas om jag inte ersätter den så antagligen blir det implantat oxå! Sä jäkla onödigt! Har en bettskena som jag inte använt vilket jag ångrar bittert nu!!! Du o jag verkar vara sådana där som oroar oss!!! Kände igen mig när du beskrev din rädsla iom Ivf!
Kram vännen
Skytten, ja visst är det skönt att hitta likasinnade!! Håller med att du valde rätt, bebis före tand är ju klockrent! Håller tummarna för dig nu! Ska se att ruvandet går fin fint o annars har du ju dina små pingviner kvar! Kram kram
Zin, skaffa bettskena bums! Önskar ingen denna pärs med trasig tand! Kram