• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Zinfandel, mitt amh är 0,25 och fsh 10. Det hade ändrats rejält sedan jag tog dem i samband med att Ivf-svängen startade, då var amh 1,7 o fsh 7,5. Har fått mellan 1 till 5 ägg så ngn värphöna kan man inte kalla sig.

• myran6801

Lenafena, grattis! Vilken lycka att få plus utan Ivf-hjälp!

Enya, tråkigt att inte hemmaförsöken tog sig men härligt att nytt Ivf redan är på G. Jag måste fråga dig, går inte du hos Eva Svanborg i Solna? Jag har försökt att ringa dit idag för att boka tid inför Ivf på CFC utan resultat. Hoppas så att hon e tbx fr semestern.

• myran6801

Maryhe & Kalimero, Kan man alltså börja med Inofolic mitt i en cykel eller skall man börja vid någon speciell dag.

Kalimero, tusen tack för tips på gyn och leverans av Inofolic! Jag har fått svar från gyn idag och de kunde hjälpa till med ultraljud och mediciner. Hur går det för dig?

Har läst ikapp lite i tråden och slogs av vad härligt det låter Snösport att bli så störtförälskad! Önskar dig varmt lycka till med ditt "nya" liv.

Enya, krya på dig och hoppas du får börja med sprutorna.

• myran6801

Enya, planen är att vi ska gör ett Ivf på CFC i september. Tänkte göra en vanlig gynkoll innan för att kolla att allt är ok. Kom på att jag inte varit på ngn sedan vi startade denna Ivf karusell! Så det är väl dags helt enkelt.

• myran6801

Anna f, så beklagligt o vilken oerhörd förlust. Hoppas det går bra nu och lycka till.

• myran6801

Har fått tid hos Gyn på onsdag för rutinkontroll o sedan hoppas jag kunna sätta igång vid nästa mens i slutet av denna månad. CFC mailade igår o sa att det är ok med en annan läkare än deras samarbetsläkare. Gud det är som ett heltidsjobb som projektledare detta med behandlingar och barnlöshet. Ibland får jag panik för jag är så ofokuserad på jobbet och hoppas verkligen inte mina kollegor och min chef ska komma på mig!

Kalimero, tycker du gör helt rätt att åka iväg och ta hand om dig själv! Det är strongt tycker jag att du tar det steget.
    Hoppas du och din sambo kan hitta tillbaks till varandra. Det tär på förhållandet denna barnlöshet och särskilt när man har alla odds emot sig, I know!!!!!

• myran6801

Kalimero, hoppas du får hjälp av kuratorn. Precis som vi pratade om när vi sågs så tycker jag det är konstigt att man inte automatiskt får tid hos en kurator via klinikerna när man som vi har så många misslyckade försök. Det tär på en o påverkar allt ifrån relation till jobb.
    Kram

• myran6801

Pralinen Jessica, så härligt att dina små såg fina ut!!! Nu håller vi tummarna hårt!

• myran6801

Nu har första dosen inofolic intagits. Hoppas det har gynnsam effekt på mina skruttägg!!!

Önskar alla en fin fredagskväll!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?