• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Maryhe, wow vilken värphöna du är!!! Härligt med ungdomliga äggstockar!!!!

• myran6801

Zin, plocka genast upp bettskenan ur lådan!!! Min låg där i flera år och se hur det gick Min man kallade den för erotikdödaren!!!!! Men det skulle man inte ha lyssnat på!

Mia, grattis till ruvstatus o tänk om det blir två, en hemmagjord o en klinikgjord!!!

• myran6801

Tack för tips om platt bettskena. Ska fråga tandis på måndag.

Vi verkar vara ett helt gäng med "bitare" här i tråden!

• myran6801

Oj oj jag var på yoga igårkväll o hann inte läsa ngt här och oj vad mkt bra det var att läsa ikapp nu på morgonen. Beroende är bara förnamnet kram

• myran6801
    märtaros skrev 2011-08-31 07:54:48 följande:
    Hej igen alla tjejer,
    jag skrev för några månader sedan efter ett misslyckat FET om lite råd. Ni var så gulliga och hjälpsamma.
    Jag var så deppig att jag tänkte i ren självbefarelse drift att nu tar jag en paus från allt som rör ivf osv. CvL var ju sommar stängt ändå. Nu i augusti fick jag äntligen ett plus, mitt första!
    Ville bara dela med mig att vi gamla damer visst kan!
    Nu hoppas jag att fler plussar i den här tråden, jag läser era inlägg och håller tummarna för alla.
    Kram

GRATTIS till plus!!!! Så fantastiskt roligt !!!

Kram kram

• myran6801
    märtaros skrev 2011-08-31 10:13:51 följande:
    Tack Inanna, nu hoppas jag på att ni andra följer efter! Tror inte riktigt på det här med att det bara skulle vara åldern, gammel farmor var 44 med sitt sista barn, min mamma 42, svärmor 41 och 43, arbetskamratens föräldrar över 40.
    Blir så glad när jag ser siffrorna, då kanske det finns en gnutta hopp....Får man vara så oartig och fråga hur gammal du är? Har du barn sedan tidigare?

Kram kram
  • myran6801

Zin, härligt att det var bättre än du trodde!!! Underbart att du kör fet så snabbt! Lycka till!!!

• myran6801

Snösport, men vilken helomvändning. Men måste säga att jag inte är helt förvånad, har hört om män som fegat förrut. Men du är stark och blir ännu starkare och en erfarenhet rikare. Kram

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?