• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Kalimero, då hoppas vi helt enkelt det tar sig denna gång i DK så att du inte behöver oroa dig över allt annat!

• myran6801
    Nu Syskon skrev 2011-08-04 20:25:17 följande:
    Var det någon i den här tråden som satsat på aktier i IVF branchen?
    Vilka var det och har de gått bra hittills?

Jag börjar fundera på detsamma.
    Det är nog en bra investering!!!!
    För vår del går pengarna åt att göra IVF
  • myran6801
    Fjällsippan skrev 2011-08-04 19:31:02 följande:
    Hur ser behandlingplanen ut som CFC har ordinerat? Nyfiken eftersom jag själv funderar på att kontakta dem, och kalimeros behandlingsplan inför IVF på CFC var ju "lite udda".

Skall läsa på och återkommer när jag kollat
  • myran6801

Kalimero, jag känner igen det där att det är mest jag som kör detta race....I vårt fall händer det inget med detta barnlöshetsdilemma om inte jag gör ngt. Skam den som ger dig! Kram

• myran6801
    Fjällsippan skrev 2011-08-04 19:31:02 följande:
    Hur ser behandlingplanen ut som CFC har ordinerat? Nyfiken eftersom jag själv funderar på att kontakta dem, och kalimeros behandlingsplan inför IVF på CFC var ju "lite udda".

Detta är vad CFC skrev i mailet:

Jeg vil foreslå at man kører den korte behandling med 450 i.e. FSH. Det er vigtigt at vide om I har en svensk læge, der kan skanne jer og skrive medicin ud eller I skal komme her først. Planen vil være kort behandling. Er du på 3. dagen starter du med 450 i.e. FSH dgl. i 6 dage. Herefter skal du skannes igen, have Orgalutran 0,25 og fortsætte med 450 i.e. FSH indtil dine ægposer er 17 mm, så skal du have den ægløsnende sprøjte og komme herned med henblik på ægudtagning, befrugtning og indlægning af embryomer.
  • myran6801

Har haft den dosen vid de två senaste Ivf:erna. Det var Svend som skrev det ovan och han hänvisade till mina amh o fsh värden som grund. Han skrev inte vilket preparat så jag vet inte om man kan önska. Har haft gonal-f vid ett tillfälle o menopur vid tre Ivf. Undrar om fostimon kan bli aktuellt.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?