Fjällsippan skrev 2012-01-11 22:42:23 följande:
Jag har för mig att Ludmila inte tyckte att man skulle köra efterbehandlingen under sprutorna; men jag minns tyvärr inte med hundra procent. Men jag skulle nog skippa det under sprutorna hur som helst. Lactalen ska inte användas om man försöker bli gravid (stör spermierna), men tänk om det skulle påverkan kvar vid ET som ställer till det (kanske osannolikt, men jag skulle ändå inte våga riskera). Hur många dagar har du hunnit med av friskvårdsbehandlingen?
Tack för svar. Jag har kört i 4 dagar men jag har inte börjat spruta än. Jag väntar mens till helgen och börjar väl i helgen eller början på nästa vecka så jag kör på till den dag jag börjar spruta sedan slutar jag.
Jag kanske kan fortsätta med bara Ovesterin varannan dag eller vad tror du?
Det känns rätt bra den här gången det känns som jag förberett allt.
Kört en Ludmilla kur
Tagit Inofolic iallafall 3 veckor
Tagit Spirulina för att hålla TSH i shack
Kommer få Prednisolon och Trombyl
Dessutom har mannen ätit L-Argiplex och Carnitin sedan i början av Oktober (Enl. Min och Maryhes jämförelse av mannliga kosttillskott) Får se om det har gett resultat.
Tack alla för att ni delar med er av era erfarenheter särskilt Fjällsippan, Maryhe och Zinfandel som direkt har bidragit till mitt upplägg. Jag väntar med spänning vilket resultat det kommer ge.