IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Mamman ge inte upp, det skall gå bra
Mamman ge inte upp, det skall gå bra
Enya. jag tänker också på dig och håller tummarna idag, för att du får se minst ett litet gryn som tickar.
Oceanney, Bravo!!!
Fantastiskt Enya! Grattis!!
Tack Enya!
Det var ju praktiskt med familjen i Helsingborg.
Jag har kollat lite vad flygbiljetter och hotell kostar och kommit fram till att man kan åka fram och tillbaks över dan om man vill och det blir billigare än med hotellnätter. Men det kan vara mysigt att ha några dagar i Köpenhamn också.
Det är ju det här med inkomstbortfall. Jag har dåligt med semesterdagar kvar. Vi får se när det blir så dags hur vi gör.
Maryhe: Nu ha jag handlat hälsokost, L-Argiplex från RFSU, som innehåller L-arginin 2500mg, Vitamin B6, Folsyra, Vitamin C, Vitamin E, Magnesium och Zink.
Låter i mina öron som rena dunderkuren för spermierna. Det står på förpackningen att det är bra för svällfunktionen
Är det någon som vet om det är någon av de verksamma substanserna som mannen skall undvika?
Dessutom köpte jag L-Carnitin och till mig Spirulinakapslar så nu kan inget gå fel
...också ägglossning på det, synd att vi inte hunnit börja äta alla preparat ännu.
För att skapa stämning köpte jag röda rosor till mannen, eftersom jag aldrig får några blommor så får jag bjuda till själv så nu skall vi mysa ikväll.
Maryhe: Jag vet, det är inte så lätt det där med lust, särskilt inte när allt blir mekaniskt. Jag tror egentligen varken att han eller jag har lust särskilt ofta men när vi väl myser så undrar iallafall jag varför vi inte gör det oftare.
Jag läste att det finns Argiplex för kvinnan också (för att öka lusten) som innehåller lite mumma för slemhinnorna också.
Maryhe vad dum jag är, hur kunde jag glömma vad du precis har gått igenom. Argiplex är nog inte medicinen just nu. Kramar och närhet mys, god mat, spa... hjälper nog bättre. Förlåt