• Nu Syskon

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Linköping jag tänker på dig, fy vad snopet. Hoppas det vänder för er snart.

• Nu Syskon

Nu börjar det kännas som det är kört för denna gången. Svettningar och orolig sömn hela natten och en tung känsla i magen med största sannolikhet mens imorgon. Det som känts så bra denna gång. Jag fortsätter hoppas men det känns som det är kört.

• Nu Syskon
    Zinfandel skrev 2012-02-04 11:53:09 följande:
    Mamma Gås: jomen, det var nog när jag fick klart för mig att även diskbråck kan vara immunologiskt som vi bestämde oss för immunterapi. Då fanns ingen annan utväg. Syskon: om du frågar tex Dr D så är nattsvettningar precis före TD ett ovanligt bra tecken.... :)

Jag hoppas du har rätt Men för mig så är det också ett tydligt tecken på mens, hoppas det inte är det denna gång, men jag har ställt in mig på negativt resultat. Bra ide med bok och websida, som sagt det ena utesluter inte det andra. kram
  • Nu Syskon
    Mamma gås skrev 2012-02-04 12:38:00 följande:
    Hittade studie om TNF-alfa och utbrändhet och dess följder, då bla fibromyalgi.  

Har du den rapporten, jag skulle vara antresserad av att läsa den?
  • Nu Syskon

[quote=63362548][quote-nick]Victoria71 skrev 2012-02-04 15:26:59 följande:[/quote-nick]Hej, mens här. Jla skiiiiiit.[/quote Ahh vad tråkigt, kramar till dig.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?