IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Grattis Anne håller tummarna hårt för en bra befruktning.
Grattis Anne håller tummarna hårt för en bra befruktning.
Jag har blandningssprutor, men bara 7 stycken. Jag vet inte hur de nya Menopur fungerar men det kanske räcker med sju, jag kan skicka. Jag brukar köra med 375 Menopur och Orgalutran från sprutdag 5, korta metoden och det brukar ge ca 8 ägg varav ca 2 brukar bli "silverägg". De kallar det guldägg men det har vi bara fått en gång, och av totalt 22 toppägg på 9 ICSI har det blivit ett barn och en MA.
Grattis Anne håller tummarna för att de delar sig fint och du får tillbaks toppembryon i morgon. Maryhe och Sunseed, så tråkigt. Själv har jag testat idag men har ju redan hunnit blöda klart. Skall meddela kliniken ikväll så får vi se vad nästa steg blir. Jag har varit och tagit ämnesomsättningsprover idag, vi får se hur dessa ser ut.
Inanna, kan du inte få komma till BM och lyssna på hjärtljud för att minska oron? Kram på dig.
Vad tråkigt Linköping. Tänker på er. På dig också Maryhe. Anne, Kanon med 8 celligt, grattis. Jag håller tummarna för att du är inne i ett flyt och att det håller i sig Jag håller tummarna för dig också Hemulen.
Lillstoran, Du kan köpa trepack tills du fyller 40 i Sverige, för visst tillhörde du de fortfarande unga . Vi har bekostat alla våra 11 ICSI privat och det är ofattbart mycket pengar som jag inte orkar tänka på, men det är för oss en fråga om prioriteringar, inga dyra semestrar, kläder, låga amorteringar etc. Plus att vi har hållit på i många år och spridit kostnaderna.