• Boe

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Inanna håller tummarna för att du är gravid men med ett barnGlad

Fjällsippan, det låter ju som ett fint resultat so far! Skönt att höra att det är fler än jag som alkoholsyndar lite. Man är ju inte mer än människa.

Enya, jag bor ca 100 meter från Cajsa Warg på St Eriksplan så vart du än befinner dig så finns det IVF-systrar i närhetenGlad

• Boe

Det är så mycket action här i tråden så det är svårt att hänga med :)

Lycka till alla med äggplock & VUL mm idag!

Inanna, något nytt?

Snösport, julafton 1988 förlovade jag mig 16 år gammal med min första kärlek. Var säker på att det skulle vara för livet. Vi hade bestämt namnen på barnen som skulle komma inom 5 år. Haha.. var naivt & gulligt. Så enkelt skulle det inte bli...

På lite bättre hunör idag men enorm gråtfest till en unge i minuten igår. Känner mig helt helt uttorkad idag! Hoppas att mensen kommer snart så man får börja spruta!

Kram

• Boe

Spears, UNDERBART! Grattis till dig! När blir det VUL?

Bra äggskördar & Plus i tråden känns ju kanon!

• Boe

Zinfandel
    Lycka till på ÄP i morgon,

Enya,
    Hoppas på många fina blåsor, med ägg i.

Inanna,
    Måste du hålla oss på sträckbänken längre. Testa dig!!!Flört

Själv har jag precis varit & tränat Zumba, såg mig i spegeln & jösses vad min mage var svullen. Är det vanligt redan under spayandet? Jag som i övrigt är väldigt tunn såg ut som en orm som käkat en grävling eller något!

• Boe

Snösport,
    Jag bor i Stockholm. Märkligt med kolesterolvärdena??? Får se upp med extrakilon då, gulp har precis tryckt i mig en påse micropopcornTungan ute Men jag tyckte mest att jag var svullen som en ballong?

• Boe

Lenafena,
    Lycka till idag på ÄP, hoppas det går bra!

Zinfandel,
    Stackars dig! Fyy tusan vad jobbigt! Typiskt att de tycker att man är jobbigt när man går utanför deras plan. Istället borde de ju se det som en utmaning i jobbet att verkligen ta hand & kontrollera en avvikelse! Tur att du hade maken med!

Enya,
    Tillykke i morgon & ha en riktig dejlig & go tur till KöpenhamnFlört

Själv är jag såååå trött på att spraya, jag är ett monster nu så vi får väl se om jag har någon sambo att ta med vid ÄP (om det blir något ÄP). Tycker patetiskt synd om mig själv & är så bitter på karln som är ute på härliga lyxmiddagar med jobbet & ska på rolig kickoff hela helgen utomlands. Själv är jag ju inlåst hemma med bebis (som sover dåligt) utan pengar så jag äter blodpudding & fiskbullar med detta usla humör. Känns LITE orättvist Tyst Morrr.

Längtar till att få börja spruta!!!

Kram & tänker på alla ruvare & andra kämpar

• Boe

Zinfandel,
    Iron Lion Zion känns ju helrätt nu med tanke på Bob Marleys dödsdag (30 år sedan)som firades rejält här i Stockholm på söder i gårSkrattande

• Boe

Hönan,
    Det var väl ett helt ok resultat! Men förstår dig verkligen med att man gärna vill ha till frysen så man slipper börja om från början nästa gång! Nu hoppas vi på guldägget till dig! Skönt att du mår bra!

Lenafena,
    Grattis till toppskörden! Skönt att detta steg är över & att du kommer att må lika bra under ruvningen!!

Kram

• Boe

Enya,

Min sambo är från Köpenhamn & vi är ofta där och nu har jag äntligen lärt mig danskaGlad Kanske kan bli ett besök på den kliniken i sommar om det inte blir något nu!

Turlid,
    Visst är det skönt med fler i samma situation. Håller tummarna för dig & sov så gott i natt!

KramHjärta

• Boe

Hönan,
    Åhhh stackars dig!!!! Fy vad tråkigt! Vilka prover borde gyn ha gjort? Var det fel storlek eller?
    Tänker på dig & håller tummarna att du kan starta om snarast!

KRAAAAM!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?