• Boe

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Lenafena,
    Lycka till idag! Hoppas på topp embryon!

Zinfandel,
    Wow vilket resultat! Grattis vad skönt!

Mammagås,
    Vilken mardröm, bra att Ni har fint stöd från nära & kära! Tänker på dig!

Enya,
    Men hur stor otur kan man ha??? Hoppas verkligen att knaset är borta vid nästa VUL & du slipper operation och att det blir äggplock på onsdag enligt plan. Nu är det verkligen din tur att ha lite tur!!!!

Ego, sprayar på som vanligt, otroligt hur långsamt tiden kan gå ibland!!! Är så spänd & nyfiken på hur det kommer att gå denna gång! Känner mig let lost i vissa diskutioner här, X-graviditet???? Vad är det?

Trevlig helg på Er!

• Boe

Helt lost, skulle det vara & diskussioner. Lite snabb på knapparna & seg på stavningen nu på morgonkvisten Flört

• Boe

Tydligen är jag i gott sällskap Inanna (Lenfaena) Hihi...

• Boe

Anade att X var utomkved men tack för infon!

Turlid,
    När du testar & säger att ÄLsprutan ska ge utslag, tar du ett gravtest CB eller ÄL test som även visar graviditet? Trodde inte att ett riktigt graviditetstest kan visa fel pga av sprutan?? Gäller det även vid "vanligt" ÄL i sådana fall?

Jag testade från RD5 och fick minus ända fram till RD 10 (svagt plus). Spännande, jag håller mina tummar för dig!

Va, gillar Ni inte rött the som är så gott? Testa Friggs blåbär (nyttiga antioxidanter) & och super gott. Deras green chai är också rött & mycket mumsigt med mjölk.

• Boe

Jösses vilket action det är i tråden,

Kalimero,
    Lycka till på ÄP på tisdag! Hoppas alla 5 är toppägg!

Fjällsippan & Enya,
    Ska tänka på Er i morgon & håller tummar & tår för fina resultat!

Turlid,
    Det låter ju super lovande! Vågar man sig på ett litet & tyst grattisGlad

Stib,
    Välkommen hit! Hoppas Ni lyckas med ny gemensam bebbe trots tidigare barn!

Ego, Jag blir TOKIG på denna spray & väntar på mens som aldrig dyker upp. Undrar om jag sprayat för mycket?? Tycker ibland det kommer så lite så jag sprayar lite extra. Om det blir fler gånger vill jag verkligen köra korta metoden för detta är tortyr. Vad är det som gör att vissa kör korta alt långa?

Önskar alla tappra kämpare trevlig söndagskväll. Själv blir det ET & Mästarnas MästareSkrattande

Kram

• Boe

Turlid, Guuud vad komiskt med gömt kiss i skåpet. Hihi...

• Boe

Fjällsippan,
    Grattis! Hur många mm ska de vara? Har inte så bra kollSkäms
    Skönt att karln levererade!

Ett steg  närmare målet!

Kram

• Boe

Turlid, GRAAAAATTIS! Vad roligt! {#emotions_dlg.flower}

Tack alla för info om mm på äggblåsor. Det verkar ju hoppfullt med att flera storlekar kan funka (vilket det ju gör i andra sammahang också ;)

Mens var det här! Tjoho! Äntligen så man kan få börja spruta snart! I morgon är det jag som ringer CvL för info om sprutstart. Hur långt efter mens brukar det vara? Minns inte.

Kram på Er

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?