chichisita skrev 2011-04-10 19:22:28 följande:
Vi fick köpa ett paket med två behandlingar, men det blir inga pengar tillbaka om det inte bli något. Jag tror dessutom att det kanske är lite dyrare här än i Sverige. Vi har betalat 7000 USD för paket med två försök, dvs ca 49 000 SEK. Om man köper en behandling separat kostar det 4500 USD, ca 31 000 SEK, vilket väl är dyrare än i Sverige? Sen tillkommer alla mediciner som går lös på ca 1500 USD, eller 10 000 SEK, för varje försök. Svindyrt!
Om det inte går denna gång tänkte vi eventuellt försöka klämma in ett försök i Sverige under semestern i juni-juli. Låter spännande att kunna kombinera med akupunktur, det tror jag inte finns här. Hoppas att det går att få tid då trots att det är semestertider. Fast mest hoppas jag ju att det ska gå den här gången och att redan är gravid när vi åker på semester i Sverige.
Det måste vara en annan som hade sådan upplägg med fler behandlingar och garanterad graviditet annars pengarna tillbaka, det var inte i Sverige i alla fall.
Önskar lycka till er på ET idag. Hoppas att ni inte behöver betala mer än det ni redan har.