IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Fy så svårt myran! Sa de något om kostnader i olika scenarion?
Ring mig om du vill diskutera (om du har mitt nr, tror jag inboxade i somras när vi sågs).
Fy så svårt myran! Sa de något om kostnader i olika scenarion?
Ring mig om du vill diskutera (om du har mitt nr, tror jag inboxade i somras när vi sågs).
Myran jag tittade nu på mina 3 senaste IVF i Falun och där har jag tagit Orgalutran på em och Ovitrelle 20.00 samma dag. Sen dagen efter - ingen spruta alls. Dagen efter det - ÄP. Så det är helt i sin ordning.
Grattis pralininen j till fantastiskt resultat!
Tack Inanna, kommer inte göra ÄP det blir insemination på fredag.
Myran, fy vad jobbigt jag håller tummarna.
Kallimero: Detta kanske inte alls är vad du vill höra jag vet ju att tiden tickar fort, men du kanske skall fokusera på nya jobbet och på att samla lite "måbrakänsla". Då kanske du är starkare både psykiskt och fysiskt och kan köra en vända på vårvintern. Jag tror "måbraet" tar ut de extra månaderna Kramar till dig.
Vi4 - man kan ha olika situation i olika cykler absolut. Jag skulle försöka med en IVF ändå. Det enda jag vet som eventuellt kan påverka är möjligtvis akupunktur för kvalitet, DHEA och Inofolic för antal och kvalitet. Sen verkar kroppen ha bättre och sämre perioder helt slumpvis. Jag har fått ut 1-2 ägg för två år sedan bara för att senare året få 4-6 med samma typ av stimulering.
Tack för pepp tjorven och Maryhe! Och för bomben Syskon nu! Tänk om det kunde bli så, att det smäller till även för mig efter alla år?
Vi4, ja ge inte upp! Det kan vara så att du har kört slut på dig själv på alla plan. Be om ett andra utlåtande och propsa på att försöka om du verkligen vill. Man vet aldrig förrän man testar.