IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
ÄP idag gav 4 ägg
Har bestämt mig för att ignorera morgonens beh och är nu på väg till skolan
Nu börjar ju värsta tiden fram till ET
Hoppas att något blir dugligt att sätta tillbaka
Kram
Nej så jobbigt Mamma gås, beklagar verkligen. Tillåt dig att få ut allt när du kan släppa efter och ta ett beslut efter det om hur gå vidare.
Bra att ni kör på ändå Fjällsippan, kroppen kanske blir mega-beredd med både egen och ovitrelleframkallad ÄL.
Linköping - jag har haft en del mardrömmar när jag ätit melatonin ibland på jetlag. Lite tendens till det nu med Plus, men det brukar vara övergående när kroppen vant sig. Tyvärr försvinner sömneffekten efter ett tag för min del också.
Zin - när jag varit och jobbat i Kina så var det en kvinna jag jobbade med som alltid beställde in någon slags släkting till lotusblomma när vi var ute och åt. Små, vita lite halvtransparenta, snödroppelika blommor. "velly good fol female balance!" sa hon jämt. Har aldrig hittat här hemma tyvärr, supergoda är de.
Tack för recepten Fjällis. Även om jag inte blev så sugen direkt. Kanske ska äta några valnötter varje morgon istället, och snart är det ju kastanjesäsong. Undrar om de fungerar bra även rostade i ugn. Ska se om jag hittar lotusfrön, måste testa.
Tummar & tår för dig Tjorven!
Hu så nervigt Fjällis, lång väntan. Hur långt tid innan bokad tid vet man om de överlever tinandet?