Inanna Li skrev 2011-06-29 14:35:52 följande:
Tack kära vänner i denna underbara tråd för pepp, omtanke och tumhållning! Tyvärr blev det värsta tänkbara besked
! Min graviditet avstannade redan i vecka 5 så det är ett nytt MA! Tom hinnsäck på VUL! Jag ska på nytt VUL den 11 juli för en sista koll innan ev skrapning. Hoppas att blödningen kommer i gång av sig själv! Annars får jag en skrapning om ett par veckor! Känner för att hoppa av IVF-karusellen då jag förstår att min äggkvalité helt enkelt är för dålig för att det nånsin ska lyckas! Åldern verkar ha tagit ut sin rätt! Men det blir kanske ett sista försök i augusti innan vi ger upp helt! Om jag inte orkar vara här på ett tag nu så tackar jag på förhand för tröstande ord och kommentarer! Önskar er alla en skön sommar och att era sänghalmsförsök leder till plus! Jag och min sambo har ju tyvärr inte så stor chans den vägen
!
Massor av kramar och
!
Har varit i Portugal och applikationen fungerar inte ens nu i Sverige och Inanna NEJ!!!!
Jag är så ledsen för din skull!!! Som sagt så denna hopp och förtvivlan och förbannade sorg man upplever tar så j....a mycket på krafterna och psyket. (förlåt för mina grodor...)
Om du läser detta så skulle inga blir gladare än vi att få höra från dig när du känner att du vill och orkar.
Jag har förstått att nån lagt sig i denna tråd på ett väldigt plumpt sätt. Verkar mest vara ute efter egen bekräftelse och bör därför som ni skrev egentligen inte ens besvaras. Helt rätt tjejer!!! Tycker denna tråd är helt underbar och undrar om jag hade hittat den om den varit stängd?
Jag ska börja med en annan spray i slutet på juli som heter Synarela, jag hade på mitt första IVF-försök haft Suprecur är det nån som vet skillnaden mer än att man inte behöver spraya mer än 2 ggr om dagen istället för 3?
Må så gott alla kämpare var ni än är!!!!!