• Hönan

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Grattis pp08 att komma igång igen!!!

• Hönan
    Skytten skrev 2011-09-11 11:07:11 följande:
    Enya - det kommer lite, lite brunt fortfarande. Inte lika vitt som tidigare. I dag skulle/ska jag ha mensen (dag 30, men mensen brukar också dröja till dag 32-33 ibland) och det känns fortfarande som om den ska komma. Ett band av värk runt mage och rygg så jag är inte så förhoppningsfull. Hög temp fortfarande. Tack för att du hoppas.
    Vi hoppas och dansar huladansen för Skytten!!! Solig
  • Hönan

Hej alla kämpare! Är nu på ruvdag 10 o fått spottings. Känns en mol/mens emellan äggstockarna (antar att livmodern håller till där i faggorna) så den kommer nog ikväll som den gjort förut :( Mest frustrerad över att man får vänta så länge t nästa gång... Då de först nu vet att jag behöver högre styrka kan man få göra korta metoden då? Nån som vet? Kram alla!

• Hönan

Fick tant röd igår på ruvdag 10 för 3:e gången hoppas nu på er andra

• Hönan

Boe: Grattis!!!!

Jag har sett alla skriva om piller i alla dess former o jag har en fråga: jag är fullt frisk o undrar om det är något tillskott jag borde ta för att öka mina chanser nu när det gått åt fanders för tredje gången? Idag äter jag sporadiskt folsyra när jag kommer ihåg o inget annat. Förslag?

Jag hoppas så innerligt att vi alla hamnar under gravid inom närmaste framtiden!!!!!

• Hönan

Grattis Maryhe!!!!! Helt Underbart!!!!! Nu barkar det för fler plus!!!! Skööönt att inte alla får minus som jag själv :)

Njuuuuut o rama in fotot ;)

• Hönan

Hej där! Kul m många plus! Tyvärr gäller det inte mig och undrar om nån kan ta bort mig från listan o sätta mig på väntar? Jag har bara tillgång t iPhone o appen tillåter inte copy paste...

• Hönan

Tack Fjällsippan det du skrivit blir perfekt i listan! Vet inget förrän nästa vecka för trots att man fått mens som Niagarafallet självt vilket jag alltid har, så vill de att jag testar imorgon på min TD o ringer på måndag. Antar att rutinen baseras på att de flesta är upprivna o behöver landa i sin sorg o därför bättre att prata framtida behandlingar när det lugnat ner sig lite. Själv känns det just nu att jag inte orkar lägga för mkt yankar åt detta just nu o tar det som det kommer. Lovar höra av mig när det är dags igen för 4:e gången. Under tiden läser jag era inslag till o från o hoppas ni har bättre lycka än jag :) må så gott alla därute som kämpar!

• Hönan

Kram på dig Zin o grattis i förskott! Som du sade så får vi kämpa vidare . Själv får jag inte göra min nästa ICSI förrän i slutet på november pga att de har fullt på Örebro o jag inte fick veta att jag kunde prelboka när jag ringde om mitt minus.... Men som sagt enträgen vinner har jag hört

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?