IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Maryhe, låter ju helt klart som jag skall försöka få tag på Prednisolon. Har jag fattat rätt att jag då ska fråga efter Prednisona el Prednisolona. Det som var ok för levern.
Maryhe, låter ju helt klart som jag skall försöka få tag på Prednisolon. Har jag fattat rätt att jag då ska fråga efter Prednisona el Prednisolona. Det som var ok för levern.
Jag gick oxå hos Dr Ma ett tag men jag gillade verkligen inte den manliga assistenten. Särskilt inte när han glömde ta bort några nålar.....
Fjällsippan, jepp jag hade nålar kvar i huvudet när jag skulle gå. Han verkade inte jätte smart...... Men Dr Ma verkade veta vad hon pysslade med.
Finfina, lycka till idag! Självklart håller jag tummarna hårt hårt!
Skytten, tycker du verkar ha bra värden. Ang mammografi så skall man inte göra det om man är gravid sa de till mig när jag var där sist. Då jag inte var säker så rek de mig att komma direkt efter mens istället.
Linköping, vilken dos har du? Tog 450 sist o då växte en mkt snabbare än de andra som aldrig hann ikapp. Sprutade bara 7 dagar och sen vågade vi inte chansa med bara ett ägg så vi valde insemination. Nästa gg ska jag spruta 300 istället.
Hemulen, usch vad tråkigt. Styrkekram
Tjorven, söta söta vad jobbigt och tråkigt med cysta. Men låt oss hoppas att den försvinner av sig själv. När ska du tillbaka för att kolla upp det? Stor stor kram
Tjorven, kära vän vad jobbigt du har det. Inte rättvist alls. Har du varit hos SO och hört efter om han kan hjälpa dig. Tycker inte du skall lyssna på Strandkliniken-damen!!! Cystor kan ju försvinna av sig själva, låt oss tro att denna kommer att göra det!
Vad tråkigt med din man, men vad är det som talar för att det är MS? Kan det inte vara ngt annat? Stor stor kram finaste Tjorven