BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Ja, det är rätt trist. Det kändes så himla omodernt att de inte ens har sån enkel teknik som vul...
Nej, jag gjorde inte nupp förra gången, kommer inte ens ihåg att bm pratade om det.
Var på Lorensborg bor du? Vi bodde på Falkmansgatan innan vi flyttade. Då har du också nära till förlossningen!
Hur gamla är alla förresten? Jag är själv 82:a, alltså 28 år...
Yeahcarro: Oroa dig inte, det är helt normalt att inte känna ngt. Förra gången testade jag inte förrän jag var i v 7-8 för jag hade inga symptom alls! Åt dessutom mini-Pe!
Ja, det är rätt trist. Det kändes så himla omodernt att de inte ens har sån enkel teknik som vul...
Nej, jag gjorde inte nupp förra gången, kommer inte ens ihåg att bm pratade om det.
Var på Lorensborg bor du? Vi bodde på Falkmansgatan innan vi flyttade. Då har du också nära till förlossningen!
Hur gamla är alla förresten? Jag är själv 82:a, alltså 28 år...
Yeahcarro: Oroa dig inte, det är helt normalt att inte känna ngt. Förra gången testade jag inte förrän jag var i v 7-8 för jag hade inga symptom alls! Åt dessutom mini-Pe!
Jag går på Capio Citykliniken på¨Singelgatan och där blir jag erbjuden VUL och KUB test!
Ska dit på Onsdag för att göra vul och jag är liite nervös!
Hej,
jag bor i Malmö är i vecka 9 (8+4). Har inte fått inskrivningstid förrän i v. 12. Försökte få tid hos en privat barnmorska, ringde runt som en galning med fick inte tid någonstans :(
Leia810: jag ska inte heller på inskrivning förän i vecka 14-15...
Jag går på Capio Citykliniken på¨Singelgatan och där blir jag erbjuden VUL och KUB test!
Ska dit på Onsdag för att göra vul och jag är liite nervös!
Yeahcarro: tack! ;)