BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej hur går det för er, hur mår ni..jag mår bra är helt chockad att jag ännu inte mår illa merän lite på morgonen men inte ens det ibland..jag som har mått så illa mina andra två graviditeter..är trött och lite yr ibland men annars mår jag bra är i v. 6+4..längtar till mitt vul den 16/9 är det något som gått än på sitt??
För mig går det bra hoppas jag på! Funderar på att boka in ett vul och bekosta det själv ...hände en grej igår som skrämde upp mig men det har gått över tills idag verkar det som.
Annars bra, inget illamående än...stela tuttar och ömma nippels. Jag är i 6+3
Med mig är det också bra! Ska göra VUL på Onsdag! Är så sjukt nervöös! Då går jag in i vecka 10! :)
Hej hej!
Hoppar oxå in här om det går bra?!
Bor utanför Malmö, i Östra Grevie. Är i v 14 nu, 13+3! BF 11/3. Trött trött trött....
Gjorde ett tidigt UL på Emma kliniken i vecka 8+5, det va lugnande då... men kunde ändå inte slappna av.... en i förra veckan fick jag så ont i ryggen, fick en akuttid på KK-akut för ett VUL, men allt va som det skulle! Nu känns det som jag kan njuta av graviditeten o slappna av!!!
Ska göra glukosbelastning på måndag och då även få lyssna på hjärtljuden!!! längtar!!!
Trivs bra med min BM! Det känns bra o tryggt, detta e vårt första barn! Är 82:a (28år)
Hej på alla! Jag har läst igenom vad ni skrivit lite.... vet inte riktigt om jag passar in här då jag flyttade från Malmö för lite mer än ett år sedan. Men vi har något gemensamt i alla fall, jag är också gravid i vecka 8 (7+6).
Ska på hälsosamtal imorgon och träffa min BM för första gången, detta är mitt första barn och jag är 21år!
Läste lite om att ni pratade om VUL, jag vill också göra det eftersom i lördags fick jag en liten jätte ljus rosa flytning (kallar det inte för blödning då det inte var blod) blev såklart orolig och ringde 1177 men de sa att det inte är någon fara så länge jag inte blöder kraftigt och har jätte ont i magen vilket jag inte alls hade. Lite lugn är jag men jag vill ändå veta att allt e som det ska vara, att se barnet kanske lugnar ner mig. Vill gärna slappna av o bara njuta.
Har någon av er varit med om detta?
Hoppas att jag e välkommen här, jag är ju en skåning född och uppvuxen i Malmö (Gullvik) :)
Skönt att prata med skåningar, nästan så att man märker av dialekten genom datorn
Ha det bra alla!
Hallå tjejer, välkommen in i tråden (säger jag, fast jag inte startade den)
Jag hade för ett par dagar sen en ljusrosa ganska riklig flytning och blev skiträdd!! men den kom inte igen och har inte gjort ont alls. Så jag lugnade ner mig själv med det! Men jag har bokat ett tidigt ultraljud som jag själv bekostar till den 21/9 . Man måste vara 8 fullgångna veckor.
Hoppas på att få se ett litet hjärta slå
Hallå tjejer, välkommen in i tråden (säger jag, fast jag inte startade den)
Jag hade för ett par dagar sen en ljusrosa ganska riklig flytning och blev skiträdd!! men den kom inte igen och har inte gjort ont alls. Så jag lugnade ner mig själv med det! Men jag har bokat ett tidigt ultraljud som jag själv bekostar till den 21/9 . Man måste vara 8 fullgångna veckor.
Hoppas på att få se ett litet hjärta slå
Hej alla!
Här är allt bra också. Jag är i v 9 nu (8+1) och jag tycker att tröttheten börjar bli liiite bättre nu . Jag tycker faktiskt att tiden går rätt fort nu!
Idag fick jag min UL tid! Ska dit den 18 nov och det var inga som helst problem att få tid i Malmö istället för Ystad. Tur att man står på sig ibland och kollar upp saker själv!
Välkomna hit alla nya .
Ska vi göra en bf lista? Jag kan börja:
Cathie: bf 18 april 2011
Fyll på bara! Ha det så bra