BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Ja det är faktiskt lite trist. Ringde till mödravårdcentralen i Vellinge idag och frågade men dom gör det bara om man misstänker något fel. Tänkte prova ringa till läkarhuset i malmö eller till sjukhuset som du skriver och fråga om man inte kan få komma in. Förstår inte varför det ska va sånt knussel. Alla borde bli erbjuden det tycker jag! Det är länge att gå 18v utan att veta hur den lilla mår.
Schysst att dom står för KUB test med. Jag hade fått betala några tusenlappar om jag velat göra det.
Ja det är faktiskt lite trist. Ringde till mödravårdcentralen i Vellinge idag och frågade men dom gör det bara om man misstänker något fel. Tänkte prova ringa till läkarhuset i malmö eller till sjukhuset som du skriver och fråga om man inte kan få komma in. Förstår inte varför det ska va sånt knussel. Alla borde bli erbjuden det tycker jag! Det är länge att gå 18v utan att veta hur den lilla mår.
Schysst att dom står för KUB test med. Jag hade fått betala några tusenlappar om jag velat göra det.
Idag har jag inga symptom alls, var inte ens uppe och kissade inatt. Jäkligt skönt att jag köpt det där tidiga UL ...
Hoppas där är ngt ändå...
Hajhaj.
Får man hänga med här?
Är en Vellingetjej från början, men bor nu i Kävlinge då sonen börjat skolan där. 27 år..host host, iaf en månad till :-P
Väntar mitt andra nu, bara 7 år senare än första
BF den 4.e Maj.
Illamåendet har slagit mig med en storm. Kräks heeeela tiden. Hujedamej.
Nåväl. Hellre de än inget alls :-P
Hur mår ni andra?
hänger med (igen??) minns inte...
var på ultraljud i tisdags och allt såg bra ut, den lilla bönan är 1,26 cm :) har bokat tid flr kub test också. BF 24 april!
Är i v 9 och mår fortfararande illa. Eller, det är ok varannan dag. Imorse spydde jag och det var ett tag sen sist, en vecka kanske. Jag är inte sugen på någon mat och är aldrig hungrig. Så det enda jag vill göra är att ligga på soffan och glo på tv:) skönt!
Ändrar mitt bf datum...
Almazz: 11 Mars 2011
Cathie; 18 April 2011
MelikaH; 20 April 2011
EmmaRoSa; 5 Maj 2011
Yeahcarro: 28 April 2011
SuzR: 24 april 2011
Nu börjar vi ju bli riktigt många här! Kul! Välkomna hit alla nya
Jag mår som vanligt förutom tröttheten. Dessutom har jag börjat få foglossning. Hur tusan man nu kan ha det såhär tidigt? Fick det mkt senare förra gången.
Jag har redan börjat smygtitta på bebiskläder och vill börja köpa!!! Men det är väl bäst att iaf hålla sig tills de första 12 v är över... Jag går in i v 11 på måndag.
Skönt med er som gjort VUL och fått se ett litet hjärta...
Jag är också Vellinge tjej från början och bor nu i Malmö! Och känner ju faktiskt redan Suzr och yeahcarro... Hihi!
Kan någon fylla i mitt bf? Sitter med iphone....
Abbi: Bf 10 april
Går in i vecka 12 på måndag!!!