BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Oj vad ni har skrivit! :)
Smilla: jag sjöng i kyrkokören också! ;) och jag gick på Rosentorpskolan precis som yeahcarro skrev! Bodde på fågelgatorna! S T I N À heter jag! Hihi
Jag går också på Capio Citykliniken, har varit där en gång bar på VUL! Ska inte på inskrivning förän i vecka 15!
Idag är det vecka 12!!!!!
@abbi: Jag bodde också på fågelgatorna =) Fast dock tror jag att jag bodde på fågelgatorna ovanför dig om jag har gissat rätt vem du är. Äh, jag får väl skippa min anonymitet här =) Sara heter jag iaf.
Min inskrivning är också i v 15 så jag ska dit v 41 för det. Vi kanske ses =) Men innan dess är det Nupp-test och första VUL-undersökningen gjordes ju för 2 veckor sedan.
Min mage har också svullnat en del. Vi har tagit foto av magen lite då och då för att kunna spara i pyrets lilla bok. Glöm inte bort att ta foto förresten! Det är kul att ha i efterhand.
SuzR: Men den räkningen stämmer väl? Om läkaren sa 8+4 i förra veckan då var du ju i graviditetsvecka 9. Nu är du i graviditetsvecka 10 men "utvecklingsvecka" 9+X.
Man kommer bli flyttad fram och tillbaka flera gånger med BF. På FL kan de ju inte räkna ut exakt när själva befruktningen skedde. Antingen går de efter senaste mens eller ägglossning. Men efter ägglossningen kan det ta olika lång tid för ägget att fastna. Dessutom kanske man inte har ägglossning exakt när FL beräknar den.
Hos Capio senast fick jag 2 olika datum. 5 april och 11 april. Enligt deras snurra har jag BF 5 april och enligt storleksmätning vid VUL den 11 april. Slutligt BF får vi vid senare mätning.