BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Vaknade med ett ryck imorse och insåg att jag inte gått upp och kissat inatt som jag gjort nu sedan en vecka tillbaks varje natt. Brösten känns inte lika ömma.....
Inte jätte paranoid än, men jag är glad att jag bokat ett tidigt ultraljud i nästa vecka så man kan sluta känna efter så mycket.
Abbi, jag vet var din brevlåda bor...typ :) men Suzr...hmm..vem kan detta vara?? :) Vet denne Suzr vem jag är? Isf..ytterst orättvist :)
Hej!
Bra tråd det här! Jag hänger gärna på. Bor i Malmö men är också en Vellingetjej från början. Jag tror att jag känner 2 av er iaf, SuzR och MissWiren. Eller jag gjorde iaf det förr =)
På söndag går jag in i v12 och har BF den 11 april, första barnet. Mycket nervöst men jag har sett pyret ett par gånger redan på VUL.
Jag är också från Veliinge från början, men Malmöbo sedan 7 år tillbaks
haha vad roligt! ska minsann gå in i era profiler och kolla.Jag har svårt för namn men utseenden känner jag kanske igen! Smilla vem är du då?
abbi och jag är iaf släkt typ.
Almazz: 11 Mars 2011
Cathie; 18 April 2011
MelikaH; 20 April 2011
EmmaRoSa; 5 Maj 2011
Yeahcarro: 28 April 2011
SuzR: 24 april 2011
Abbi: 10 april 2011
miss wiren känner jag igen pyttelite..men vi snackar över 10 år sen...
Så alla gravida från Vellinge har samlats här ?! Min mamma bor i Vellinge, räknas det? Haha...
MissWiren och jag har gått i samma klass i många år (förskola till 6e klass) så det är verkligen länge sedan. Och du och jag SuzR har sjungit i samma kör i många år samt att min mamma och din pappa har jobbat ihop. RInger det en klocka? Har jag rätt?
Då vet jag säkert vem Abbi är också men vi båda har ju bilder som inte avslöjar utseendet =)
Fler ledtrådar...hmm....just det ja. Vi har sjungit en duett ihop på Vångaskolan ur en musikal.....(Chess). För visst är det du?