• Cathie

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Hej,

Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?

Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.

• Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö
  • SuzR
    Smilla skrev 2010-09-17 13:46:59 följande:
    Då vet jag säkert vem Abbi är också men vi båda har ju bilder som inte avslöjar utseendet =)

Fler ledtrådar...hmm....just det ja. Vi har sjungit en duett ihop på Vångaskolan ur en musikal.....(Chess). För visst är det du?
    ahaaaaaa när du sa det så vet jag precis! Grattis till graviditet!!! Så roligt! 
    ps. du har helt rätt:)

åhh chess, det minns jag!
  • Smilla
    SuzR skrev 2010-09-17 13:52:13 följande:
    ahaaaaaa när du sa det så vet jag precis! Grattis till graviditet!!! Så roligt! 
    ps. du har helt rätt:)

åhh chess, det minns jag!
    Grattis själv! Det är så spännande men ändå så nervöst. Jag vågar knappt hoppas än. Jag går in i vecka 12 på söndag och vet att det såg bra ut i förra veckan men man önskar ju att man skulle kunna kolla hur pyret mår varje dag  =)

Såg att du bor i Slottstaden. Själv bor vi i Rörsjöstaden.
  • SuzR
    Smilla skrev 2010-09-17 13:58:34 följande:
    Grattis själv! Det är så spännande men ändå så nervöst. Jag vågar knappt hoppas än. Jag går in i vecka 12 på söndag och vet att det såg bra ut i förra veckan men man önskar ju att man skulle kunna kolla hur pyret mår varje dag  =)

Såg att du bor i Slottstaden. Själv bor vi i Rörsjöstaden.
    tack! ja det är jättekul, jag är inte särkilt nervös just nu men det kommer kanske. Jag tar det mest lugnt:) jo man vill ju hela tiden veta vad som händer och jag vill också gärna att tiden ska gå fort så det är 'safe' (fast jag har redan berättat för de flesta....)
    rörsjöstaden - mitt andra favve område efter slottstaden;)mysigt!
  • Smilla
    SuzR skrev 2010-09-17 14:03:25 följande:
    tack! ja det är jättekul, jag är inte särkilt nervös just nu men det kommer kanske. Jag tar det mest lugnt:) jo man vill ju hela tiden veta vad som händer och jag vill också gärna att tiden ska gå fort så det är 'safe' (fast jag har redan berättat för de flesta....)
    rörsjöstaden - mitt andra favve område efter slottstaden;)mysigt!

Jag önskar att tiden rusade fram tills man kan känna liv därinne och att känna att magen växer. Hittills har jag bara gått ner i vikt....  Vi kom hem från vår bröllopsresa i Thailand i augusti och då vägde jag lite mer. Vi fick reda på det sista dagen på resa och vi var borta i en månad så vår är en liten thailandsbebbe  =) 

Men då borde jag veta vem Abbi är också kanske? Vet jag det?

• SuzR
    Smilla skrev 2010-09-17 14:26:21 följande:

Jag önskar att tiden rusade fram tills man kan känna liv därinne och att känna att magen växer. Hittills har jag bara gått ner i vikt....  Vi kom hem från vår bröllopsresa i Thailand i augusti och då vägde jag lite mer. Vi fick reda på det sista dagen på resa och vi var borta i en månad så vår är en liten thailandsbebbe  =) 

Men då borde jag veta vem Abbi är också kanske? Vet jag det?

ja precis! min mage är bara svullen men har inte gått upp något fast det säkerligen ser ut som det. Jag är heller inte heller sugen på nåt (jo på typ saker jag inte ska äta som getost... och gravad lax) och jag har inte vart hungrig sen jag plussade..men det kommer nog!
    åh thalandsbebis, vad fint:)
    japp japp du vet säkert vem abbi är. Hon gick också i kören....
  • Misswiren

Nämen galet skoj och träffa så många Vellinge töser här.

Fan vad kul.

Smilla, säg, vem e du? Med tanke på vi gått i samma klass.

Känner faktiskt igen alla av er från Vellinge med bild. Yeahcarro spelade ett tag i mitt basketlag på unga år.

Men SuzR är jag liite osäker på. Svårt att se på en liten bild, men tycker mig verkligen känna igen ditt ansikte.

Som sagt, skitkul man väntar barn samtidigt. Tyckte de va dax för min del igen. Min son bir ju 7 år när han blir storebror och han väntar otåligt.
    "Men åhh, när ska du bli tjock dååå?
    Lilla hjärtat.

<3

• abbi

Hihi såå kul att vi år många från Vellinge i denna tråden! Man blir ju väldigt nyfiken!
    Suzr är ju syster till min svägerska så därför är vi nästan släkt! Hihi sjöng även något år i kör, fast vilken kör snackar vi om??? Hahahhaha
    Yeahcarro: har jag gått i samma klass med 1-6 och spelat innebandy tillsammans med och är numera en väldigt god blogg-vän!
    Misswiren: vi har gått på samma skola i många år och du är ett år äldre än jag! Är kompis med Thilde.. ;)
    Smilla: du är ett mysterium! Hihi undrar om vi känner varandra? Vi har iaf nära BF datum.. Jag går in i vecka 12 på måndag!

• Paulamaula

Hej! Här kommer en eftersläntare....
    Jag är uppvuxen i oxie, bott i malmö några år och har nu flyttat till Löddeköpinge med familjen. Jag  väntar vårt 3:e barn med bf 1 april! Denna grav har jag inte mått alls bra...helt olik dom andra två...skumt! Jag har inte sett vårt lilla knyte och hoppas verkligen att allt är bra...
    Jag har bokat KUB till den 30 sept och då hoppas jag allt är bra! Kul att prata med skåningar! Hoppas man kan få hänga på här!

• Misswiren

Paulamaula: Välkommen

Såg du bodde i Lödde, har bott där ett tag, men flyttar till Kävlinge nu. Sonen går på förskola i lödde. Hur gamla är dina barn? Går dom skola i lödde?

• Paulamaula

Misswiren-  Mina barn är 4 och 3år.  Går på söderparks förskola. Var går din pojke?

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö