BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Jag önskar att tiden rusade fram tills man kan känna liv därinne och att känna att magen växer. Hittills har jag bara gått ner i vikt.... Vi kom hem från vår bröllopsresa i Thailand i augusti och då vägde jag lite mer. Vi fick reda på det sista dagen på resa och vi var borta i en månad så vår är en liten thailandsbebbe =)
Men då borde jag veta vem Abbi är också kanske? Vet jag det?
Jag önskar att tiden rusade fram tills man kan känna liv därinne och att känna att magen växer. Hittills har jag bara gått ner i vikt.... Vi kom hem från vår bröllopsresa i Thailand i augusti och då vägde jag lite mer. Vi fick reda på det sista dagen på resa och vi var borta i en månad så vår är en liten thailandsbebbe =)
Men då borde jag veta vem Abbi är också kanske? Vet jag det?
Nämen galet skoj och träffa så många Vellinge töser här.
Fan vad kul.
Smilla, säg, vem e du? Med tanke på vi gått i samma klass.
Känner faktiskt igen alla av er från Vellinge med bild. Yeahcarro spelade ett tag i mitt basketlag på unga år.
Men SuzR är jag liite osäker på. Svårt att se på en liten bild, men tycker mig verkligen känna igen ditt ansikte.
Som sagt, skitkul man väntar barn samtidigt. Tyckte de va dax för min del igen. Min son bir ju 7 år när han blir storebror och han väntar otåligt.
"Men åhh, när ska du bli tjock dååå?
Lilla hjärtat.
<3
Hihi såå kul att vi år många från Vellinge i denna tråden! Man blir ju väldigt nyfiken!
Suzr är ju syster till min svägerska så därför är vi nästan släkt! Hihi sjöng även något år i kör, fast vilken kör snackar vi om??? Hahahhaha
Yeahcarro: har jag gått i samma klass med 1-6 och spelat innebandy tillsammans med och är numera en väldigt god blogg-vän!
Misswiren: vi har gått på samma skola i många år och du är ett år äldre än jag! Är kompis med Thilde.. ;)
Smilla: du är ett mysterium! Hihi undrar om vi känner varandra? Vi har iaf nära BF datum.. Jag går in i vecka 12 på måndag!
Hej! Här kommer en eftersläntare....
Jag är uppvuxen i oxie, bott i malmö några år och har nu flyttat till Löddeköpinge med familjen. Jag väntar vårt 3:e barn med bf 1 april! Denna grav har jag inte mått alls bra...helt olik dom andra två...skumt! Jag har inte sett vårt lilla knyte och hoppas verkligen att allt är bra...
Jag har bokat KUB till den 30 sept och då hoppas jag allt är bra! Kul att prata med skåningar! Hoppas man kan få hänga på här!
Paulamaula: Välkommen
Såg du bodde i Lödde, har bott där ett tag, men flyttar till Kävlinge nu. Sonen går på förskola i lödde. Hur gamla är dina barn? Går dom skola i lödde?
Misswiren- Mina barn är 4 och 3år. Går på söderparks förskola. Var går din pojke?