BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hallå alla.
Vår helg har kantats av läskiga vinterkräksjukan!! Inte kul kan jag säga, speciellt inte när man är gravid och det känns som om man behöver all näring man kan få! När man har barn på dagis får man hem alla konstiga sjukdomar!
Jag ska också föda i Malmö. Ystad ligger närmast, men jag vet inte riktigt... Jag har hört mkt bra om Ystad, men det känns lite för "puttinuttit" har jag fått för mig... Malmö känns helt klart bäst. Födde där förra gången (m snitt) och hamnade på gamla BB. Det var ingen höjdare kan jag säga, men nu är allt renoverat och fräscht!
Jag har för mig att ett besök på förlossningsavdelningen ingår i vår mödragruppsverksamhet. Abbi, vet du mer om det?
Förr var det så iaf men sedan så vet jag inte om de har slutat med det. Ett tag slutade man ju med besök/rundvarndringar pga av influensarisk m.m. För ett år sedan fick ju inte ens familjen komma på besök. Endast partnern fick vara med.
Vi har ju inte besämt oss än men som det ser ut nu så lutar det lite åt Lund ändå, även om vi bor i Malmö.
Min man har köpt en julklapp till lilla pyret =) Undrar vad han har köpt. Jag har verkligen ingen aning. Tänk, nästa år får vi fira våra första mors och fars dag
Det finns en rundvandringsvideo på lunds hemsida som man kan titta på! Inte samma sak men alltid nått. Ska med fråga min BM, kan va där jag hört om öppet hus. Jag är mest intresserad av möjlighet till övernattning för pappan, enkelrum osv.. Vet inte men känns ju inte JÄTTEspännande att ligga på en sal med 4 andra och deras ungar...
Äntligen semester! Passar på att önska God jul och gott nytt år till er.
Hoppas vagn jakten ger ngt :)
God jul på er! Bara ett par timmars jobb till och seda kan man få åka hem och fira jul.
Jag är spänd på vad makens julklapp till lillen i magen är!
YeahCarro: Hoppas ni hittar en vagn! Har ni tur rear de kanske ut 2010-modeller. Vi hoppas hitta en babysitter, men den letar vi efter på blocket.
God jul på er!
Igår var jag hos bm och bebisen var lite vild i magen när hon skulle kolla hjärtljuden. Hon fick göra om det några gånger då hon hade för högt...! Men till sist gick det ner. Mitt blodtryck var oxå i överkant men jag var nog lite stressad.
Nästa gång är det dags för glucosbelastning så då får vi se hur det går! :)
Var på glukosbelastning idag och kontroll, allt såg bra ut. Skönt, nu ska vi hålla jul!
Enligt min BM så har dom inte rundvandringar/öppet hus längre... Trist tycker jag. Men hör någon nått så hojta till!
GOD JUUUL!!!
God Jul alla!!