• moimama

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Jag har bestämt mig!

Jag tänker inte vänta på Mister Right längre, jag tänker bli gravid på egen hand med hjälp av insemination i Danmark. Jag har efter att ha tittat länge på olika kliniker valt Storkkliniken i Danmark och det känns jättebra. Beslutet att äntligen göra det jag vill känns till hundra procent rätt och det känns jättespännande.
    Är du i samma situation..? Det vore roligt att följas åt, stötta, hurra på, peppa och dela erfarenheter på vägen.

Nästa vecka har jag mitt journalsamtal, därmed börjar resan.

Hjärta

• Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
  • Fröken Smilla
    Mmmbop skrev 2011-10-02 20:29:23 följande:
    =) Lycka till nu!

Bara bra med mig och magen, fogarna är lite arga efter en rätt aktiv helg så det blir stödbälte imorgon. Jag räknar ner dagarna till RUL på onsdag....
    åh så spännande!! vill du ha reda på könet?
  • Mmmbop

Ja det vill jag, men just nu är jag mest rädd/nervös att det ska vara något fel på bebisen.

• Fröken Smilla

Jag förstår oron, det blir skönt att slippa den efter UL.

Jag har nu fått tid kl 10.15, färjan går 9.40 så jag ska snart börja göra mig iordning. Tempen har gått upp en dryg halv grad så det verkar vara en bra tid! Ägget släppte ca 21 igår kväll och förhoppningsvis lever den fortfarande Men denna gången är förväntan inte lika stor. Det är sent i cykeln och ägget har redan släppt... Men jag ökar mina chanser iaf

• Carrella

Precis, Miss Smilla om man inte satsar kan man inte vinna, Lycka till i massor idag!!! Solig

• Fröken Smilla

Tack goa tjejer! Det såg jättebra ut. Ägget hade precis släppt och var på väg i äggledaren, mot 40 miljoner entusiaster kunde nog inte bli bättre tajming verkar ha varit bra att jag fick vänta en dag.

• Annaloo

Miss Smilla: Vad härligt!!! Då är det "bara" att vänta två veckor nu då...

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!