• moimama

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Jag har bestämt mig!

Jag tänker inte vänta på Mister Right längre, jag tänker bli gravid på egen hand med hjälp av insemination i Danmark. Jag har efter att ha tittat länge på olika kliniker valt Storkkliniken i Danmark och det känns jättebra. Beslutet att äntligen göra det jag vill känns till hundra procent rätt och det känns jättespännande.
    Är du i samma situation..? Det vore roligt att följas åt, stötta, hurra på, peppa och dela erfarenheter på vägen.

Nästa vecka har jag mitt journalsamtal, därmed börjar resan.

Hjärta

• Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
  • Fröken Smilla

Ja jag får också alltid utslag på mina ÄL-stickor. Sen känner jag av ÄL väldigt väl så nu har jag lärt mig kroppens signaler utan ÄL-test. Men det är så skönt att få det bekräftat!

Angående att ha nån att prata med så är det guld värt! Såväl ni tjejer som vet PRECIS vad man går igenom och nära och kära. Jag pratar mycket med mamma och med ett par av mina kompisar. Tycker det känns väldigt accepterat över lag Känns härligt med stödet!

Annaloo
    : STORT GRATTIS!!! Jag är sååå glad för din skull!! Massa tummar upp Och jag hoppas innerligt att allt går som det ska.

• Carrella

Mina teststickor kan läsa av väldigt låga halter av hg så därför cb visar neg och stickorna positivt...hoppas iaf på positivt cb test imorgon

• likeabaws

Vilken härlig tråd!

Bebisar är det bästa som finns, så kör i vind!

Håller tummarna för alla er!

• Carrella

Nähä CB visar fortf negativt :( får nog ställa in mig på att jag inte kan åka imorgon...fredag eller lördag får det bli då istället...kanske har jag blivit lite besatt utav stickorna/testen nu, för egentligen om beräkningarna faktiskt stämmer så ska det inte ge positivt utslag för ens imorgon...bara så otålmodig Glad

• Carrella

Jag fick en glad gubbe, nu äntligen slog CB över till positivt  Skrattande så nu bär det iväg imorgon!! Ringt o bokat tid har jag också gjort, kl 14 imorgon gör vi bebis (förhoppningsvis) 

Åhhh är så pirrig...efter jag hade ringt skakade hela jag och gör det lite fortf, samtalet gick bra trots att jag svamlade och blandade svenska, norska o danska Glad 

Detta innebär ingen sovmorgon för mig utan kl 7 ska bilen vara i rullning ner mot Helsingborg/Helsingör (YAY) Solig 

Glad, förväntansfull, nervös och stressad är nog de orden som beskriver hur jag känner mig nu!
    Hoppas hoppas hoppas på att det tar sig på första!  

• Annaloo

Härligt Carrebarre!!! Lycka till!

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!