Månblomma skrev 2011-10-05 18:31:07 följande:
Lycka till Carrebarre!!!
Jag har äntligen börjat känna av att äl är på gång, tror jag åker på fredag eller i helgen om inte min kropp känner av den enorma stress och nervositet jag känner redan. Kommer nog flippa ur när det är dags
. Gode gud. Ska packa väskan imorgon ifall vi sover över i Malmö prinsessan och jag, om jag ska packa när glad gubbe visar sig glömmer jag nog minst hälften. Är så rädd. Vågar jag verkligen...?
Klart du vågar! Om jag vågar så vågar du...jag kan säga att jag balla ur totalt efter jag hade ringt eller egentligen strax innan jag ringde, jag glömde tom att slå landsnumret innan, och fick nästan tunnel seende. Men efter ca en timme hade nerverna lugnat sig och jag började planera resan ner på riktigt. Och om bara några timmar sitter jag i bilen ner...och det här är det absolut viktigaste och största jag gjort hittills i mitt liv och det känns bra. Trots att det pirrar till lite då o då i magen men tror att det mest är förväntan och lite rädsla inför det okända, vad som händer när jag väl kommer väl dit osv.
Månblomma jag är nog den absolut mest fegaste och mest osäkraste tjej när det gäller sånna här viktiga saker. Att verkligen våga det här kommer att vara det bästa jag någonsin gjort och jag tror att du kommer känna det samma...men sen är det upp till dig att bestämma och känna vad som känns bäst för dig.