Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Najje - vad vacker du är och vilken härlig tvillingmage!
Najje - vad vacker du är och vilken härlig tvillingmage!
Kasa - stort grattis till pojken!
Jis - vad fin Waldemar är!
Stort stort grattis Kelsson till lilla prinsessan! Så härligt att allt gick bra och att ni mår bra.
Ego:
Vi var på utökat RUL med organscreening idag. Det tog 1 timme o en kvart ungefär.
Allt såg helt perfekt ut och jag är sååååå lättad. Inte minsta lilla markör och allt
såg ut precis som det ska.
Det var dock sån himla fart på lillskrutten därinne att läkaren hade fullt sjå att hinna
se ngt överhuvudtaget.
Åhhhh så fantastiskt skönt! Nu är jag betydligt mera avslappnad
Så fantastiskt det är att läsa om alla små bebisar i tråden nu!
Åhh vad jag längtar till vi har vår lilla i famnen!
Jag förstår dig så väl Kelsson när du skriver om kärleken du känner för lilla Jenni. Tänk vad mycket känslor det finns inom oss.
Hur går det för er andra som inte har kommit riktigt så långt än? Lindis, Najje, Boe, mfl?
Ja hej Jordgubbe. Jag är i v.18+3 så i v.19. Tiden har gått fort nu tycker jag. Vi gjorde RUL i måndags och allt såg finfint ut. Vilken lättnad.
Jag mår ganska bra förutom att jag också är extra trött och har börjat känna av foglossning så jag får rejält ont om jag står eller går en längre stund. För 1-2 veckor sedan hade jag massor med magknip och gaser i magen. Det är lite bättre nu men är fortfarande oroligt i magen.
Jag börjar känna en del att det är ngt som rör sig därinne. Men inga tydliga buffar än. Och magen syns rejält nu, kul!
Kasa - vilken sööööööt liten
Jis - W är ju också så himla fin
Anderska - stort grattis till körkortet!
Grattis Eileen till fina Hector. Hoppas ni fått komma hem nu!