• Enya70

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lindis1974 skrev 2011-10-26 12:25:39 följande:
    Kasa. Om det är något så ringer dem innan helgen. Annars kommer ett brev nästa vecka.
    Tänker på er och hoppas verkligen på ett positivt svar efter helgen via brev. Kram
  • Enya70
    marsbebisar skrev 2011-10-26 15:00:24 följande:
    För egen del var vi på RUL igår. Allt gick bra och det var så mysigt. Det ser ut som att det är två pojkar vi ska få Glad Hon la inte jätte mycket tid på att kolla (då det ju inte ingår vid RUL egentligen) så kunde inte säga 100% säkert klart. Men troligtvis.

Härligt! Och häftigt med tvillingar Glad
  • Enya70
    skatten12 skrev 2011-10-28 15:19:37 följande:
    Hoppar in i v 14 idag ! Hjärta
    Grattis till v. 14
  • Enya70

Strössel - kommer att tänka på er och hålla tummarna imorgon. Tänk att det är dags nu äntligen!

Lindis - tänker på dig också och är så glad att de inte ringt än. Klart du kommer få ett brev med goda nyheter till veckan.

Flera stycken nu som är i v.34-37 så spännande med alla bebisar som är på väg ut.

Vi bestämde oss själva till slut för att göra NUPP/KUB till slut trots allt. Vi tänker som så att det finns ju en chans att vi kan få riktigt bra siffror och då hoppas vi över mkp/fvp. Men troligtvis får vi ju göra ngt av det ändå. Lämnade blodprov förra veckan och på onsdag är det dags för ultraljudet. Är då i v.12+0

• Enya70

Hej tjejer, har inte hunnit läsa i tråden på flera dagar. Har haft fullt upp på jobb och stupat i säng på kvällarna.

Nu sitter jag här och är lite nervös inför NUPP/KUB imorgon. Vi bestämde ju oss till slut för att göra det och hoppas på bra siffror trots mina 41 år och IVF hormoner. Håll tummarna för oss imorgon tjejer. Kram till er alla Hjärta  

• Enya70
    skatten12 skrev 2011-11-02 18:37:25 följande:
    Godkväll tjejer ! Herre jäklar vilken huvudvärk jag har idag ! Jisses ! Längtar i säng nu. Ska trycka i mej kvälls mat sen sova !:)

Tack för svaren ang känna bebisen :) längtar så :) jag är i en annan tråd
    Dä en tjejs läkare hade sagt att 70mm är lite litet i v 13 (??!) min var 6,8 mm i nästan v 14?
    Dealiy, jag är i v.12+0 idag och pyret mätte 5.6 cm vilket motsvarade v12+1 enligt bm
    Verkar helt normalt 
  • Enya70
    Hej alla, gjorde KUB idag
    Nackspalten var 1.75mm och blodprovet såg bra ut.

Jag är 41 år och min bakgrundsrisk bara på åldern ligger på 1:58!

Men med den uppmätta nackspalten och blodprovet fick vi
    1:734 för DS och 1:2753 för Trisomi 18+13

Fantastiskt bra siffror för oss alltså. Vi är sååååå glada Skrattande

Nu skiter vi i fvp el mkp och så blir det utökat RUL i v.18
  • Enya70
    Lindis1974 skrev 2011-11-02 19:12:36 följande:
    Underbart Enya :)

Vi väntar fortfarande på provsvaret. Skulle ha kommit senast i dag. Men inget brev. Känns superjobbigt..
    Tack Lindis! Solig

Är övertygad om att allting är bra för annars skulle ni ha vetat det vid det här laget. Jag tycker du kan ringa och fråga imorgon eftersom brevet inte kommit ännu. Kramar!
  • Enya70
    Lindis1974 skrev 2011-11-04 16:14:56 följande:
    Hinner inte kommentera, ska ha gäster.

Ska bara tala om att brevet kom i dag!!! Allt är bra och jag är så glad.

Trevlig helg till alla :)
    Fantastiskt Lindis! Helt underbart!
    Nu får du njuta ordentligt Solig
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011