-
Åh vad skönt att höra. Jag har ju stått stilla i 8 veckor nu men BM verkade intes särskilt orolig och magen växer ju som den ska så jag antar att jag bara ska vara glad att det inte blivit så många kilo än. Kram!vinterbebis12 skrev 2012-02-05 22:08:23 följande:Enya - jag stod också stilla ii flera veckor men sen la jag på mig de fyra sista kilona ganska snabbt. Var lite orolig över att hon inte växte ordentligt trots att magen växte. Enligt tul skulle hon väga ca 3,1 på bf men hon vägde nästan 3,5 så jag hade inte behövt oroa mig.
-
99 dagar kvar till förlossningen idag.
Härligt att ha gått under 100-dagars strecket -
Kattm, tack för input. Jag hade också ca 10 kg övervikt sedan innan och det är säkert en förklaring till att jag inte ökat så mycket nu.
Wow, 1 månad kvar bara! Spännande! Känner du dig redo eller känns det som du behöver mer tid att fixa och ladda mentalt??? -
Jag har också funderat på det där med första-hjälpen-kurs och när jag läser hur det varit för er Vickan
blir det bara mer aktuellt att gå en. Är det ngn som kan tipsa om en bra kurs? -
Vet att några av er skrev om bebiskuddar för ngn vecka sedan . Vad var det nu igen för kudde man skulle ha, bollfiber???
-
Tack Jis!!!
-
Jag var oxå till Bm igår och mätte magen. 29 cm i v28+0 så prick på övre kurvan. Själv ligger jag lite under viktmässigt. 6 kilo har jag gått upp hittills. Tur det inte är tvärtom med liten mage o många kilo på mig... Vi ska beställa vagn imorgon, kul. Det blir en emmaljunga classic sport som du har Kelsson.
-
Lulis - stort lycka till imorgon. Du kommer att blir rikligt belönad
.
Hörrni tjejer hur har ni mått sisådär kring vecka 28? Jag har plötsligt de senaste dagarna blivit så förbaskat trött, matt och nästan lite yr. Har svårt att äta ordentligt då jag nästan på en gång jag börjat äta känner mig uppspänd i magen och nästan på gränsen till illamående.
Hade lite lågt järnvärde för några veckor sedan men inte ens då var jag såhär matt. Nu tar jag en Niferex om dagen och järnvärdet är ok.
Hmm säkert helt normalt men jag har inte varit så matt innan så man undrar ju lite.
Har heller inte gått upp ngt i vikt på 2 månader. Ligger fortfarande på mina +5.5 kilo. Magen däremot växer som sjuttsingen. SF mått 29 i v. 26+6. Smäck på övre kurvan så man får ju tro att liten får vad "hen" behöver
Kram på er allihop -
Åhh tack Najje! Så skönt att höra att andra har känt samma. Jag är faktiskt inte direkt orolig men klart man undrar när man plötsligt mår lite annorlunda.
Ja nu är det ju sportlov här i Uppsala och många är lediga så den här veckan passar perfekt att ta det riktigt lugnt på jobbet och gå hem extra tidigt och vila.
Ha en skön kväll allihopa! -
Söte - jag är likadan. Oroar mig varje gång att något ska vara fel men blir också likaglad varje gång hittils när allt visat sig vara fint. Då kan jag gå omkring och fånle i flera dagar. Hoppas att ditt RUL blir så. Kram