Carlan, stackare som mår så dåligt! Jag vet hur det känns, mådde verkligen pest under 5-6 veckor. Hoppas du snart får må lite bättre, så du kan njuta av sommaren. Vad är det för hink du pratar om?? kram!
Speck, jobbigt m fogarna... Har du testat vatten gympa? Har för mig att du pratade om det..? Finns det något annat att göra? Som du säger, 2 månader kvar och kan inte ens köpa glass! Hur ska det gå i värmen? KARM
vickan, vad säger de om bråcket? Ska de göra något åt det? Låter lite si o så att gå med det, man blir ju tyngre... Men de vet väl vad det gör hoppas man. Gör det mycket ont? KRAM!
Kelsson, du har ju en gång lycktas gå ner 20 kg, klart du klarar det igen!! Med en bebis att ta hand om har man dessutom inte lika mycket tid att varken tänka på eller laga mat, så det blir nog fin fint ska du se. Jag har bestämt mig för att INTE nojja över vikten, gjorde det sist och kunde inte riktigt njuta. KRAM!
EGO:, kub imorgon kl 9.. drömde i natt att jag var på dag 8 efter TD, och att det inte såg så bra ut.. man att man skulle ta lite mer prover o se... Kändes helt surealistiskt att vakna och vara tillbaka i v 13. Konstigt att drömmarna kan vara så verkligen.
KRAM Allihopa!