Kelsson: Trodde inte jag skulle komma in nåt mer idag men passar på nu när jag äter lunch (blir lite sena luncher för mig nu när jag jobbar 9-13 o inte äter lunch på jobbet) och vill bara återigen säga att var inte för hård mot dig själv ang vikt och kropp osv, för min poäng är ju bara den att smal som tjock så syns det olika fort! Vissa tjejer som är lite stora får tidigt gravidmage även fast det är mkt "annat" runtomkring också, men man ser ändå att det är bebismage, så tänk inte så mkt på det där.
Och om du väger runt 76kg nu så är inte det så farlig övervikt alls enligt mig! (Men åas kommer jag från en familj med fetma så jag kanske har annorlunda tänk än andra. ) Men 76, det är mindre än min syrra väger och jag tycker inte hon är särskilt stor.. Så inget mera klag om din vikt nu - annars säger jag till syrran att du tycker hon är tjock
Du är säkert jättefin och som Vickan sa - du kommer få bebismage och du kommer hinna tröttna på den du med, haha! Jag känner mig stor som ett jävla hus just nu och kan inte ens böja mig ner i frysdiskarna på Coop för att plocka upp ett glasspaket (hur pinsamt va inte de o behöva erkänna för maken "kan du hjälpa mig, jag når inte ner" haha!).
Nä, om jag skulle ta o packa. Kram brudar!